Aplikacija ministarstva gospodarstva Kretanje cijena, pokazuje da je 15. svibnja od 1.079 cijena proizvoda iz potrošačke košarice u Konzumu, Tommyju i KTC-u 212 niže nego prosinca 2022., dok su cijene 424 proizvoda povećane, izvijestili su iz ministarstva.
Od 212 sniženih cijena, 128 je sniženo zbog akcija.
Primjetno je pojeftinjenje, kako se navodi, vidljivo kod Zvijezda biljnog ulja, Zdenka maslaca, Alpskog mlijeka s 3,5 posto m. m., Dukat i Vindija jogurta, Palmolive tekućeg sapuna i gelova za tuširanje, Head & Shoulders i Pantene šampona za kosu, deterdženata za pranje rublja Persil i Faks te Zewa Deluxe i Violeta toaletnog papira.
Ažurirano stanje na dan 15. svibnja ove godine pokazuje i 424 povećane cijene u odnosu na 31. prosinca 2022. godine.
Povećanje se uglavnom odnosi na sezonsko voće i povrće, ali i na PIK Vrbovec čajnu kobasicu, šunku u ovitku, parizer i mortadelu, Gavrilović hrenovke i čajnu te jetrenu paštetu, rižu Zlato polje, gazirane sokove Coca-Cola i Fanta, Romerquelle gaziranu i negaziranu vodu, paste za zube Aquafresh i Sensodyne, Gloria kavu, Franck i Podravka čajeve, Franck instant gris, Podravka džemove i kisele krastavce, Nivea gelove za tuširanje, Elseve šampone za kosu i Barilla, Žito i Zlato polje tjesteninu.
Nakon zadnjeg unosa podataka vidi se da je potrošačka košarica za proizvode koji se prate na stranici Kretanje cijena poskupila od 2,78 posto do 4,45 posto u odnosu na 31. prosinca 2022., a 443 cijene ostale su nepromijenjene, kažu u ministarstvu. (Hina)