Ponovno otvoren hipermarket Tommy-Joker

Trgovački lanac Tommy 15. ožujka ponovno je otvorio svoj hipermarket u okviru trgovačkog centra “Joker” u Splitu, nakon obavljenog cjelovitog renoviranja i prilagodbe prodajnog prostora u skladu s najnovijim prodajnim standardima.

Hipermarket Tommy-Joker sada je dodatno moderniziran i opremljen, kako bi kupcima osigurao kvalitetan doživljaj kupovine i primjerenu uslugu, te je predstavljen novi unaprijeđeni koncept Tommy hipermarketa koji donosi nove iskorake i nove funkcionalnosti prodajnog prostora, a iz Tommyja poručuju da se radi o trenutačno najmodernijem i najuređenijem maloprodajnom objektu u Hrvatskoj.

Za cjelokupan projekt TOMMY novog koncepta trgovine, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.

Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 2.800 metara četvornih sa velikim brojem parkirnih mjesta za kupce u sklopu parkinga i garaže trgovačkog centra. Ponuda Tommy prodavaonica, a posebno hipermarketa je prepoznatljivo dobra i karakterizira je bogat asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Posebna pozornost je usmjerena na odjele mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.

S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu je instalirano i osam brzih samoposlužnih blagajni, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je postavljen sustav za prihvat najnovije generacije, a primijenjeno je i niz drugih inovativnih tehnoloških rješenja.

U hipermarketu su instalirane i nove moderne digitalne vage, a kao posebna i jedinstvena inovacija ističe se digitalni prikaz cijena na pojedinim odjelima, čime su postavljeni novi kriteriji u maloprodajnoj tehnologiji.

Kupci imaju i mogućnost provjere cijena, stanja bodova na kartici vjernosti, te stanja računa na darovnoj karticu putem tzv. price checker uređaja.

“Stalnim inovacijama i investicijama u razvoj poslovanja Tommy potvrđuje trajnu usmjerenost kompanije ka unapređenju poslovanja i očuvanju liderske pozicije u dalmatinskoj maloprodaji. Tommy je bio i ostaje jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca sa velikim razvojnim potencijalom”, stoji u priopćenju iz Tommyja.