Grupa Vindija osigurala 37 novih dostavnih vozila za distributere

Grupa Vindija je svojim distributerima danas svečano uručila ključeve 37 novih dostavnih vozila, čime je označen nastavak značajnog investicijskog ciklusa u vozni park. Novim vozilima svi će proizvodi iz prepoznatljivog asortimana s oznakom Kvalitete Vindija, uoči i tijekom nadolazeće turističke sezone, diljem Hrvatske na police dućana i do samih kupaca stizati u najkraćem mogućem roku poštujući najviše standarde kvalitete, higijene i sigurnosti.

Primopredaja novih vozila dio je aktivnosti i ulaganja u tehnologiju i proizvodni asortiman najveće domaće prehrambene industrije Vindije koja ove godine obilježava 60 godina svog postojanja. Tim povodom Vindija je osvježila svoj proizvodni asortiman i na tržište plasirala nove liniije proizvoda, a nova distributivna vozila sredstvo su njihovog boljeg plasmana i dostupnosti krajnjim potrošačima.  

Ukupno 330 Vindijinih distributivnih vozila svakodnevno obilazi čak 8000 prodajnih mjesta u cijeloj Hrvatskoj te ih redovito opskrbljuju s više od 1300 proizvoda iz cjelokupnog asortimana Grupe Vindija. Nova distributivna vozila opremljena su rashladnim uređajima renomiranih dobavljača i značajno će upotpuniti vozni park kojim Vindija već desetljećima svojim partnerima u trgovini jamči pouzdanu distribuciju svojih proizvoda uz kvalitetni neprekinuti hladni lanac.

Riječ je o važnoj investiciji u vozni park Vindije, lidera domaće prehrambene industrije i tvrtke koja je prepoznata po kontinuiranom ulaganju u vlastite tehnološke i proizvodne pogone, kao i u održavanje visokih standarda kvalitete svojih proizvoda.

Vjerujemo kako su inovacije u poslovanju jedan od načina za pomicanje granica i postavljanje standarda u prehrambenoj proizvodnji i ključ opstanka u zaista dinamičnoj industriji, kakva je prehrambena. Stoga kao Grupa, Vindija ostaje posvećena inovacijama i primjeni najviših standarda i u budućnosti jer su nam upravo oni osigurali da izrastemo u vodeću domaću prehrambenu industriju, koja je prisutna i na tržištima regije.