„Potrošači su nam vjerni svih ovih godina upravo zbog kvalitete ovog višenamjenskog proizvoda koji je ‘odgojio’ brojne generacija, a kojem je najbolji marketing usmena preporuka vjernih korisnika“, naglašava Bojan Tolić, član Uprave Magdis grupe za prodaju i marketing.
Koji je proizvod najprije lansiran i kako se širio portfelj Melem proizvoda tijekom 45 godina?
Izuzetno smo ponosni što je Melem dio portfelja Magdis grupe i što možemo brinuti o ovako vrijednom brendu i izuzetnom proizvodu. U počecima znan kao Zagrebački melem, ova jedinstvena, univerzalna krema od 1977. u trenu rješava problem suhe, ispucale i nadražene kože. I tako već 45 godina pa je s razlogom dio skoro svakog kućanstva u Republici Hrvatskoj. Prilikom lansiranja, Melem je bio dostupan samo u ljekarnama, no kako su rasli njegova popularnost i potražnja, tako se širio i portfelj. U početku je to bio balzam za usne, a zatim i cijela paleta drugih proizvoda, poput gelova za tuširanje, losiona za tijelo, intimne njege, posebne linije za njegu trudnica i beba, zatim muška njega, njega kože na suncu, a upravo sada i posebna linija krema za ruke.
Koje su glavne karakteristike Melem proizvoda?
Melem ima jedinstvenu formulaciju koja je bazirana na prirodnim sastojcima poput vazelina, lanolina, pčelinjeg voska i ricinusovog ulja te ne sadrži konzervanse, silikone i kortikosteroide. Brzo i učinkovito rješava probleme suhe kože, a može se koristiti neograničeno, na čak 99 različitih načina. Svaka osoba ima neki svoj, mali ritual njege koji uključuje Melem, njegov poseban, vrlo nježan miris odgovara svima, a dermatološki testirana formulacija idealna je za sve dobne skupine. Melem proizvodi osvojili su brojne nagrade, prodaju se na tržištima u regiji i diljem svijeta, a na američkom tržištu Melem se prodaje jer posjeduje i FDA certifikat. Potrošači su nam vjerni svih ovih godina upravo zbog kvalitete ovog višenamjenskog proizvoda koji je ‘odgojio’ brojne generacija, a kojem je najbolji marketing usmena preporuka vjernih korisnika.
Čime se vodite pri osmišljavanju novih proizvoda? Koliko je izazovno održavati kvalitetu i prepoznatljivost i kroz nove linije?
Melem brend ne odstupa od svoje filozofije koja je postavljena s vizijom, još 1977. godine, ali i prati potrebe svojih potrošača, kao i nove kozmetičke trendove. Nastojimo zadržati inovatorsku dimenziju, otvarati niše u kategorijama i tako unutar Melem brenda ponuditi vrhunsku, cjelovitu njegu za sve dobne skupine. Kvaliteta proizvoda nam je na prvom mjestu i tu ne dozvoljavamo kompromise. Tim vrhunskih stručnjaka brine se o formulacijama, proizvodnji, ali i marketingu, što nam osigurava učinkovitosti, dosljednost u kvaliteti te prepoznatljivost naših proizvoda na policama. Melem ulijeva kupcima sigurnost i povjerenje.
Kako obilježavate 45. godišnjicu Melema? Koji su noviteti u fokusu?
Rođendan Melema obilježili smo prigodnom, limitiranom edicijom proizvoda te posebnim aktivnostima na policama naših ključnih kupaca. Reakcije su bile sjajne. Uz rođendan, u fokusu su nam trenutno i novi Lips&Cheeks balzami za usnice i rumenila za lice, čija je 2u1 formulacija oduševila tržište. A povrh toga lansiramo upravo i nove proizvode unutar Melem Sun kolekcije, za zaštitu kože od sunca i produljenje preplanulog tena. No u ovom trenu na police stiže i nova, posebna kolekcija krema za njegu ruku – Cold, Cica te Vitamin kreme za ruke.
Odlične rezultate bilježe Lips&Cheeks balzami – što je utjecalo na njihovu veliku popularnost?
Lips&Cheeks koncept na vanjskim je tržištima već prisutan dok je u Hrvatskoj Melem prvi u toj kategoriji razvio dva balzama, u dvije nijanse – Dreamy Rose i Fresh Magnolina, vrlo praktična za primjenu na usnama i licu. Koncept 2u1 zahtijeva vrhunske sastojke pa je ovdje dobro poznata Melem formulacija dorađena i nadograđena viskokvalitetnim prirodnim pigmentima koji lijepo popunjavaju usnice, a obrazima daju svježinu i lijepi izgled.
Ovakav multifunkcionalan kozmetički proizvod neizostavan je dio svake ženske beauty rutine. Proizvodi su dosegli veliku popularnost jer odgovaraju trenutnim trendovima laganog, kremastog make-up-a, a uz to nude i njegu kože što je dodatni benefit. Time se smanjuje potreba za većim brojem proizvoda koji moramo kupiti, ali i staviti na našu kožu. Trenutni prodajni rezultati su iznimno dobri i možemo reći kako smo na svim Adria tržištima ostvarili značajan udio u kategoriji njege usana.
Osim u Hrvatskoj, Melem proizvodi popularni su i u regiji. Koji su najprodavaniji, a gdje vidite prostor za rast?
Jako smo zadovoljni prodajnim rezultatima Melem brenda u Adria regiji. To je rezultat iznimno velikog ulaganja znanja, energije i truda u proteklih nekoliko godina te će širenje portfelja izvan Hrvatske biti i dalje jedan od prioriteta. Za sada su najprepoznatljivi proizvodi za njegu usana te klasična Melem univerzalna krema. Ipak, vidimo veliku priliku i za daljnji rast u kategorijama njege usana i kremama za ruke te kategoriji njege tijela.
Kako se pripremate za sezonu, planirate li još novosti?
Nakon vrlo uspješnog relansiranja Melem Sun asortimana u 2022. godini, sezonu smo završili odličnim rezultatima, a u novu sezonu 2023. ulazimo s visoko postavljenim ciljevima i nadograđenim portfeljem proizvoda. Kako bismo ove godine našim potrošačima ponudili još kompletniju zaštitu od sunca, lansirali smo dva proizvoda za produljenje preplanulosti – Melem Sun gel za tuširanje i hidratantni losion za tijelo te, po prvi puta, i Melem Baby Sun kremu sa SPF30 za naše najmlađe i zaštitu njihove osjetljive kože od sunca.
Dio noviteta ove godine je i lansiranje Melem Hands kolekcije, kao što sam i prije spomenuo. To su kreme za njegu ruku na bazi dobro poznatih, dermatološki provjerenih formulacija – Cold Cream, Cica i Vitamin, koje svojom teksturom i djelovanjem u trenu pružaju osjećaj olakšanja, umiruju, bogato hidratiziraju i njeguju osjetljivu kožu ruku. Naravno, kako pratimo trendove, imamo planirane i dodatne novitete za kraj godine, a vjerujemo da će biti jednako uspješni kao rođendanska kolekcija i Lips & Cheeks balzami.