Ekskluzivna linija kozmetike Budi Melem može se pronaći u dm prodavaonicama, a 5% prihoda od prodaje putem Zaklade Budi Melem bit će donirano humanitarnoj Udruzi RTL pomaže djeci. Upravo je to i poruka brenda Melem, ističu Bojan Tolić i Tea Matoš, prodaja i marketing Magdis grupe: “Melem promiče misao ‘Budimo melem jedni drugima’ i pomaže ne samo da koža, već i svi kojima je pomoć potrebna, osjete blagodati Melema!“

Prije mjesec dana Magdis je osnovao Zakladu Budi Melem – o kakvoj se zakladi radi, s kojim je ciljem osnovana i čime će se baviti?

S velikom smo pažnjom i, možemo priznati, strepnjom preuzeli Melem od Atlantic Grupe 2018. godine. Uz bogati asortiman proizvoda, nove timove, procese i vrlo ambiciozan poslovni plan, jedan od zadataka je bio očuvati i razviti Melem.

Pažljivom strategijom smo na temeljima postavljenim još 1977. uspjeli doći do vodeće pozicije u kategoriji Njege usana, ali i do vodeće pozicije u vazelinima u kategoriji Njege tijela. Strpljivo smo razgovarali s našim potrošačima, slušali želje naših ključnih kupaca i čuli samo jedno – Melem svi vole, Melemu svi vjeruju, Melem svi imaju.

U tom trenu smo u Sloveniji pokretali prvu veću kampanju i objasnili kolegama da Melem znači nešto ugodno, sigurno, lijepo, nježno. Osmislili smo #budiMelem i on se vrlo brzo usvojio čak i na slovenskom tržištu gdje ne postoji riječ melem. Od tuda su krenule sve ideje.

Osnovali smo Zakladu Budi Melem kako bi Melem vraćao zajednici svo povjerenje i ljubav koju dobivamo za naše proizvode. Melem tako promiče misao ‘Budimo melem jedni drugima’ i pomaže ne samo da koža, već i svi kojima je pomoć potrebna, osjete blagodati Melema. Jer da, mi živimo melem i za Melem.

Koji se sve proizvodi nalaze u kolekciji Budi melem i po čemu je ta kolekcija posebna?

Budi Melem kolekcija je nešto stvarno posebno. Njezinu su ambalažu oslikala djeca članova Melem tima. Zadatak je bio nacrtati neki simbol koji ih čini sretnima, koji često crtaju – dobili smo bubamaru, dugu, cvijet, sunce, drvo, auto… i kad smo ih ugledali, znali smo da će ovaj projekt biti usmjeren prema djeci. Od naše djece za djecu kojoj je pomoć potrebna. Najprodavanija kolekcija Dragocjena ulja je dobila novu, šarenu ambalažu, dm-drogerie markt Hrvatska je potvrdio svoje partnerstvo, a cjelokupna donacija bit će upućena prema humanitarnoj Udruzi ‘RTL pomaže djeci’.

Emocije su velike jer smo već gotovo na početku projekta premašili postavljeni cilj. Reakcije potrošača su krasne i sigurno ćemo zajedno učiniti jedno lijepo dobro djelo. Sredstva od prodaje Budi Melem kolekcije prikupljamo do sredine listopada tako da ovom prilikom pozivamo sve da potraže svoje omiljene Melem proizvode u dm-u, u šarenom pakiranju, te time podrže rad Zaklade i donaciju.

Koji su najprodavaniji Melem proizvodi? Kako ste zadovoljni njihovom pozicijom na tržištu, a gdje vidite prostor za rast?

Melem je trenutno vodeći brend u kategoriji njege usana i vazelinskim kremama unutar kategorije Njege tijela, a sukladno podacima istraživačke agencije NielsenIQ. Unazad godinu dana predstavili smo neke zgodne inovacije, poput Lips&Cheeks balzama u boji s prirodnim pigmentima, derma kolekciju Cold, Cica i Vitamin Cream te smo akvirirali Glow&Go u Melem porfolio od naših PL klijenata. Time smo napravili značajan rezultatski odmak.

Istovremeno, ulažemo sve napore u integriranje prodajno-marketinških strategija kako bi rezultati bili što konkretniji, transparentno mjerljivi, a implementirani projekti služili kao primjer dobre prakse, ne samo nama u Magdis grupi, već i cijelom tržištu. Pažljivo se bavimo još nekim kategorijama gdje su Melem proizvodi pri samome vrhu i nadamo se da ćemo već do kraja godine ili u prvom kvartalu sljedeće osigurati još koje vodeće mjesto prema Nielsenu.

Zašto potrošači vjeruju Melemu? Što biste izdvojili kao njegovu formulu uspjeha?

Potrošači vjeruju Melemu jer je učinkovit, jer za njega jamči struka – dermatolozi, jer ima odličan omjer cijene i kvalitete te zbog toga što je izvor lijepih emocija. Njegova tekstura, učinak i miris prenose se iz generacije u generaciju, s koljena na koljeno. Melem je dio svakog kućanstva jer je primjenjiv kod svih generacija, od tek rođenih beba do osoba starije životne dobi. Povrh toga, Melem se može koristiti na čak 99 načina pa i više, ovisno koliko ste kreativni u vlastitoj njezi.

Naposljetku, Melem je domaći brend. I tu sigurno postoji značajna povezanost i emocija. Kakva je pozicija brenda na tržištu regije i šire? Melem se lijepo razvija u Sloveniji, Srbiji i Makedoniji dok ga BiH tržište obožava i jednako cijeni kao i domaći potrošači. Vjerujemo kako Melem ima snažan potencijal i na tržištima Središnje i Zapadne Europe i Skandinavije. Nadalje, Melem je već dugi niz godina prisutan i na zahtjevnom tržištu SAD-a, na kojem bilježi sve bolje rezultate iz godine u godinu. Nadamo se da ćemo skoro biti u poziciji da testiramo širu Europu.

Koliko su inovacije važne za rast brenda i koliko ulažete u njih? Koje biste inovativne proizvode izdvojili?

U Melemu sve inovacije kreću od njegovih postavki iz 1977. godine, a to je univerzalna, hipoalergena i dermatološki testirana njega. Unazad četiri godine, Melem smo vratili njegovim osnovnim postavkama i potrošači su to prepoznali i vratili nam povjerenje. Predstavili smo im neke proizvode s kojima su se oduševili već pri prvom korištenju – možemo izdvojiti kreme za ruke Cold, Cica i Vitamin Cream, kao i istovjetne balzame za usne.

Trenutno je u fokusu Melem Sun asortiman i tu vidimo sve snažnije povjerenje kupaca. Inovacije su nešto što nam je neophodno. Osluškujemo trendove na tržištima u Europi i izvan nje, nastojimo te trendove sinergijski povezati u našu priču, R&D i proizvodne mogućnosti te okruženje u kojem živimo. Možemo reći da smo do sada u tome bili uspješni.

Jeste li spremni za sezonu?

Sav fokus nam je trenutno na njezi usana. Predstavljamo vama i vašim čitateljima nove boje omiljenih Lips&Cheeks balzama. Dolaze u vibrantnoj ružičastoj boji bugenvilinog cvijeta te nježnoj narančastoj za koju smo inspiraciju tražili među neobičnim cvjetovima dalije. Uskoro stiže još noviteta i u drugim kategorijama tako da slobodno možemo reći da Melem živi punim srcem i da će nesebično, kroz Zakladu, vraćati svu ljubav i povjerenje koje mu je dano u vidu donacija. Apeliramo – budimo melem jedni drugima!