Mondelēz International objavio ‘Snacking Made Right’ izvještaj za 2022.– postignut napredak u ostvarivanju ESG ciljeva

Kompanija Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) objavila je svoj “Snacking Made Right” izvještaj za 2022. godinu koji pokazuje napredak kompanije u ispunjavanju prioriteta iz oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG) i doprinosi ostvarenju misije kompanije da predvodi budućnost snackinga.

Ovogodišnji „Snacking Made Right“ izvještaj ilustrira napredak kompanije u ostvarivanju ciljeva za 2025. godinu, među kojima su opskrba održivo uzgojenim sastojcima pridonoseći smanjenju klimatskih promjena, unaprjeđenje ambalaže, napredak u realizaciji inicijativa usmjerenih na poticanje različitosti, jednakosti i inkluzije (DE&I), kao i podrška kupcima, kolegama i zajednicama.

„Kao odgovorna, brzorastuća globalna kompanija u snacking industriji, prioritet dajemo ključnim oblastima kako bismo za ljude i planet mogli osigurati inovativan i održiviji rast“, rekao je Dirk Van de Put, predsjednik i izvršni direktor kompanije Mondelēz International. „Ponosan sam na to što, u vrijeme značajnih promjena i izazova, naša kompanija napreduje ka dostizanju svoje vizije i što pokazujemo jasnu posvećenost u predvođenju budućnosti snackinga.”

Prošle godine kompanija je postavila održivost kao četvrti stup svoje dugoročne strategije rasta. „Snacking Made Right” izvještaj ilustrira dosadašnje uspjehe u izgradnji održivije kompanije koji će pridonijeti inovaciji i ubrzanom dugoročnom rastu, utemeljenim u najboljim interesima svojih ključnih javnosti. Tijekom 2022. kompanija Mondelēz International napravila je značajan napredak u ostvarivanju svojih ciljeva za 2025. godinu, što uključuje:

  • Naglasak na održiviji način nabave ključnih sastojaka koji se koriste u proizvodnji, smanjenje utjecaja na klimu, poštovanje ljudskih prava i veća upotreba ambalaže koja se može reciklirati
  • Razvoj talenata i ostvarivanje napretka na polju različitosti, jednakosti i inkluzije (DE&I) među zaposlenima u kompaniji, u okviru same kulture poslovanja kao i u zajednicama u kojima Mondelēz International posluje
  • Razvoj asortimana proizvoda u namjeri da se odgovori na zahtjeve potrošača kada su u pitanju njihovi izbori prehrane, u isto vrijeme promičući kontrolu, svjestan izbor porcija kao i aktivan životni stil.

Tijekom 2022. godine, kompanija je nastavila kroz svoj Cocoa Life program, u koji je uključeno više od 230 tisuća poljoprivrednika, pridonositi održivom uzgoju kakaa. Također, najavljena je sljedeća faza programa koja podrazumijeva podršku od dodatnih 600 milijuna dolara do 2030. godine, za ukupan iznos od jedne milijarde dolara ulaganja od početka ovog programa, s namjerom da se poveća uzgoj kakaa, dostigne brojka od 300 tisuća poljoprivrednika obuhvaćenih ovim programom do 2030. i ostvari veći utjecaj samog programa.

„U kompaniji Mondelēz International svim srcem smo posvećeni tome da djelujemo dalje i brže kada su u pitanju održivi rast i utjecaj“, izjavila je Christine Montenegro McGrath, viša potpredsjednica i direktorica za globalni utjecaj i održivost u kompaniji Mondelēz International i dodala : „Imamo jasne ambicije koje su zasnovane na našim ciljevima za 2025. godinu i koje nam pomažu da fokusiramo i ubrzamo naše napore. Također, naš je dugoročniji fokus ostvarivanje naših ciljeva za 2050. godinu – da  dostignemo neto nultu emisiju ugljičnog dioksida i ambalažnog otpada pružajući podršku cirkularnim ekonomijama.“

„Snacking Made Right“ izvještaj dio je šireg nastojanja kompanije da pruži transparentne i mjerljive informacije zainteresiranim stranama kada su u pitanju njezini ESG ciljevi, politike, inicijative i programi, uz istovremenu spremnost da ubrza svoju viziju održivosti i pridonese kreiranju budućnosti u kojoj ljudi i planet mogu napredovati zajedno.