Inicijativa Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja u skladu je s Lidlovom planiranom politikom snižavanja cijena koja je započela već 4. rujna
Nastavno na Vladinu inicijativu prema trgovcima da se cijene proizvoda vrate na cijene od kraja prošle godine, Lidl Hrvatska poručuje da podržava inicijativu te da je i prije Vladinog poziva na sastanak samoinicijativno krenuo sa snižavanjem cijena.
Još 4. rujna započela je posebna akcija u Lidlovim trgovinama unutar koje će svaki tjedan određeni proizvodi biti sniženi čak 50 posto. Također, od 11. rujna u Lidlu je trajno do 33 posto snižen dio proizvoda iz redovne ponude što je vidljivo i u našem letku. Svaki tjedan Lidl će trajno snižavati cijene iz različitih kategorija proizvoda, kao što su osnovne živežne namirnice i druge.
Pozitivne pomake sniženih nabavnih cijena Lidl prosljeđuje u korist kupaca i tu je poslovnu politiku dosljedno provodio u cijelom svom dugogodišnjem poslovanju.
Naime, važno je naglasiti i da Lidlova marža nije rasla u odnosu na prošlu godinu, što je vidljivo iz javno dostupnih financijskih izvještaja.
Uz sve to, Lidl neprestano ulaže u akcijske ponude, kojima je tjedno zahvaćeno i do 300 proizvoda iz Lidlovog asortimana.
Naposljetku, još od prvih pojava poremećaja na globalnim tržištima, Lidl Hrvatska ulaže iznimne napore kako bi amortizirao učinke ovih poskupljenja na svoje krajnje kupce, kod kojih je već dugi niz godina prepoznat upravo po tome da nudi najbolji omjer cijene i kvalitete.