Badelovi proizvodi prisutni su u više od 30 zemalja diljem svijeta. Čak 65% ukupnog izvoza jakih alkoholnih pića iz Hrvatske čine proizvodi Badela 1862.
Najveći hrvatski proizvođač i izvoznik jakih alkoholnih pića Badel 1862 nastavlja sa sustavnim radom na promociji svojih proizvoda na izvoznim tržištima kroz zapažene nastupe na najvažnijim međunarodnim sajmovima.U Berlinu Badel 1862 upravo sudjeluje na vodećem svjetskom sajmu industrije jakih alkoholnih pića i barova Bar Convent Berlin, a prošlog je tjedna sudjelovao i na sajmu TFWA u Cannesu, Francuska (International duty free and travel fair).
Sudjelovanje na najvažnijim međunarodnim industrijskim sajmovima samo je dio kontinuiranih napora koje Badel 1862 ulaže u jačanje svoga izvoza. Čak 65% ukupnog izvoza jakih alkoholnih pića iz Hrvatske čine proizvodi Badela 1862.
„Badel 1862 je sa svojim proizvodima prisutan u više od 30 zemalja diljem svijeta, a udio izvoza u ukupnom prihodu iznosi 32% te čini vrlo važan segment našeg poslovanja. Naša ključna izvozna tržišta, uz zemlje iz neposrednog okruženja, su Njemačka, Austrija, Švicarska, Italija, kao i prekomorske zemlje USA, Kanada i Australija. U izvozu smo prisutni sa širokom paletom naših vina, rakija i likera koji se svojom kvalitetom mogu ravnopravno nositi s brojnom i jakom inozemnom konkurencijom, a ključni izvozni brendovi su nam Stara šljivovica, Pelinkovac gorki i Pelinkovac Antique“, istaknula je Ivana Barišić direktorica izvoza Badela 1862.
Upravo su ključni izvozni brendovi u središtu Badelovih ovogodišnjih sajamskih nastupa koji su bili vrlo zapaženi i u Cannesu i u Berlinu. Badelovi likeri i rakije u Cannesu su se našli među stotinama vrhunskih proizvoda koji se svakodnevno nude milijunima putnika u svjetskim zračnim lukama te na graničnim prijelazima, a oduševljeni posjetitelji i sudionici imali su priliku uživati u tradicionalnim hrvatskim pićima u samom srcu Azurne obale. Bar Convent Berlin (BCB) i ove godine je pak mjesto okupljanja vodećih stručnjaka i predstavnika industrije jakih alkoholnih pića te barmena i ugostitelja iz cijelog svijeta, a očekuje se više od 15 000 posjetitelja.
„I ove godine Badel 1862 sa svojim atraktivnim izlagačkim prostorom u glavnoj sajamskoj dvorani berlinskog sajma privlači pažnju i izaziva velik interes posjetitelja. Konkurencija je ogromna, ali se uspijevamo istaknuti – i našim nastupom, aktivacijama za posjetitelje i vrhunskom kvalitetom naših proizvoda. Antique Pelinkovac već se pozicionirao kao prepoznatljiv brend u svijetu jakih alkoholnih pića, a na BCB-u ga je moguće degustirati i u našem signature koktelu Antikovac. Antique Pelinkovac posebno privlači mlađe posjetitelje sajma, dok su njemačkoj publici jednako zanimljivi i naša Šljivovica te Pelinkovac Gorki. Ponosni smo i na zapažen nastup na nedavno održanom prestižnom TFWA sajmu u Cannesu na kojem smo sudjelovali prvi put. U svijetu koji se sve više okreće digitalnim kanalima interakcije i prodaje, sajmovi zadržavaju važnost jer predstavljaju ključnu točku susreta između proizvođača i brendova, distributera, kupaca i potrošača, omogućavajući izravnu komunikaciju, izmjenu informacija i iskustava te izravno otvaraju nove poslovne prilike“, komentirao je Lovro Vučković direktor marketinga Badela 1862.