King Harmony, sladoled od pistacije i bobičastog voća, kombinacija je neobičnih okusa i teksture koju su stručnjaci za sladoled ocijenili kao jednu od najinovativnijih u prošloj godini. Srebrnom nagradom u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda nagradio ga je IICC (International Ice Cream Consortium) na svojoj redovnoj godišnjoj konferenciji, nakon prezentacije i kušanja sladoleda proizvedenih diljem svijeta. Način na koji King Harmony spaja raskošni okus sladoleda pistacije obogaćen mekanim preljevom pistacije, uronjen u bogati preljev bobičastog voća i belgijsku bijelu čokoladu tako je sada dobio i međunarodno priznanje.
„Fenomenalno je iz godine u godinu osvajati priznanja za naše sladolede na koje smo toliko ponosni. King Harmony nominirali smo u kategoriji najinovativnijeg sladoleda upravo zbog netipične kombinacije pistacije, bobičastog voća i bijele čokolade. Potrošači su izvrsno reagirali na ovu inovaciju, a ova potvrda struke daje nam dodatni vjetar u leđa. Veseli nas što ćemo uskoro tržištu predstaviti još inovacija u King portfelju i vjerujemo da ćemo nastaviti oduševljavati ljubitelje Kinga“, poručila je Andrea Klišanić, Marketing Manager Adriatic klastera iz tvrtke Ledo plus.
Priznanje i u kategoriji tehnologije
Godišnja konferencija Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda ove godine održana je kasnije nego što je uobičajeno zbog nestabilne situacije u zemlji domaćinu. Ipak, s puta u Guatemalu, Ledo se vratio s čak dvije nagrade. Osim za sladoled, Ledo je osvojio nagradu i u kategoriji vezanoj za tehnologiju. Naime, kao najbolje tehničko rješenje u prošloj godini priznanje je dobila rekonstrukcija tunela za smrzavanje sladoleda u Ledu. „Prepoznat je naš investicijski ciklus u proizvodne kapacitete i automatizaciju što puno govori i o tehnologijama koje uvodimo u proizvodnju. Kompleksnost i kvalitetu ulaganja u postojeću liniju, za koju smo sada dobili i priznanje, ove godine planiramo i nadmašiti. Pripreme za ekstruzijsku liniju, na kojoj će se proizvoditi naš premium segment sladoleda, a prvenstveno King proizvodi, već su u tijeku. Radi se o liniji vrijednoj oko 4,2 milijuna eura koja će nas učiniti još modernijim proizvođačem visokokvalitetnih sladoleda“, poručio je Andy Michaux, generalni manager Leda.
Svi King sladoledi iznimno su popularni, a priča o neutaživoj želji za slatkim strastima počela je King Classic sladoledom koji osvaja potrošače u Hrvatskoj (i šire) već 29 godina. Tijekom gotovo tri desetljeća lansirano je više od 30 jedinstvenih kombinacija okusa koje su pronašle put do srca potrošača, ali i osvajale nagrade. Uvijek sa sastojcima premium kvalitete i inovativnih okusa, ne čudi da su upravo King sladoledi postali simbol vječne vrijednosti koja ne podliježe prolaznim trendovima.