Ključni trendovi online prodaje 2024.

Otkrijte ključne trendove e-trgovine 2024. koje biste trebali uzeti u obzir kako biste se istaknuli iz gomile i povećali svoju online prodaju

Iskorištavanje globalnog tržišta e-trgovine za povećanje vašeg prihoda uključuje prilagođavanje preferencijama kupaca. Industrija e-trgovine značajno se transformirala od pandemije kako bi svoju ponudu podigla izvan okvira fizičkih trgovina. Usvajanje interaktivnih oglasnih formata, kao što su livestreamovi, zajedno s prisutnošću e-novčanika u streamingu, doprinose rastućem trendu online prodaje. Internetske trgovine, web-mjesta za e-trgovinu i društvene platforme posljednjih godina proširuju svoje alate za kupnju kako bi dodatno unaprijedili iskustvo digitalne kupnje. Rasprava oko umjetne inteligencije se intenzivira, utirući put značajnim trendovima u maloprodaji i e-trgovini u 2024. Donosimo najveće trendove u tehnologiji i inovacijama e-trgovine.

1. Chatbotovi

Chatbotovi vam omogućuju da odgovorite na najčešće postavljana pitanja potrošača s unaprijed postavljenim odgovorima, ne zahtijevajući ljudsku intervenciju. Nude globalnu podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, opskrbljujući klijente kad im to odgovara, čak i izvan radnog vremena agenata. Poduzeća sve više daju prioritet širenju umjetne inteligencije i chatbota u korisničkom iskustvu, prepoznajući sve veće prednosti tehnologije. Chatbotovi pružaju višejezičnu podršku tvrtkama koje se žele proširiti, rušeći jezične barijere.

2. Društveni mediji

Platforme društvenih medija transformirale su se u dinamična internetska tržišta. Na primjer, TikTok i Instagram uključili su značajke kupnje, omogućujući korisnicima da istražuju i kupuju proizvode na svojim mobilnim uređajima bez napuštanja aplikacije.

3. Strojno učenje i umjetna inteligencija

Strojno učenje (ML) i umjetna inteligencija (AI) doprinose učinkovitim procesima sortiranja u skladištima e-trgovina putem prediktivnih mjera kontrole kvalitete i optimiziranih postupaka rukovanja. To pomaže pri upravljanju opskrbnim lancima, osiguravajući besprijekoran protok robe, smanjujući troškove i povećavajući učinkovitost. Alati pokretani umjetnom inteligencijom pomažu u upravljanju učinkovitošću opskrbnog lanca praćenjem zaliha, predviđanjem potražnje i narudžbi te preusmjeravanjem isporuka kako bi se izbjegla uska grla i odgođene isporuke. Također, upotreba umjetne inteligencije može pomoći tvrtkama da postignu veću točnost i učinkovitost u rukovanju različitim vrstama proizvoda u skladištima.

4. Video zapisi i reelsi

Brendovi sve više prelaze sa statičnih prikaza na interaktivne formate kao što su Instagram reelsi i TikTok video zapisi. Takvo impresivno i interaktivno iskustvo omogućuje online kupcima vizualizaciju proizvoda prije nego što ih kupe. Brendovi stoga surađuju s raznim influencerima putem livestream sesija kako bi predstavili proizvode i odgovorili na pitanja nudeći interaktivno iskustvo kupovine u stvarnom vremenu. Platforme kao što su Amazon i eBay surađuju s TikTok zajednicom stvaranjem zabavnih i informativnih videa koji često prikazuju popularne proizvode ili promocije, stvarajući interaktivnu prisutnost na platformi.

5. Glasovno pretraživanje

Većina pametnih telefona ima značajke glasovnog pretraživanja. Kao i Amazon, Google Assistant od Googlea i Siri od Applea, glasovna pretraživanja na vašoj web stranici za e-trgovinu funkcioniraju na isti način. Možete iskoristiti ovaj nadolazeći trend implementacijom optimizacije glasovnog pretraživanja kako biste omogućili da se vaši proizvodi pronađu putem verbalnih upita. To može biti jednostavno poput osiguravanja da vaša web stranica ima odgovarajuće ključne riječi, da je napisana razgovornim jezikom i da je označena određenom lokacijom. Jednostavnim klikom na ikonu mikrofona vaši klijenti mogu pretraživati što god žele. Ne samo da poboljšava korisničku praktičnost i pristupačnost, već također pokazuje vašu prilagodljivost rastućim potrošačkim trendovima.

6. Personalizirano iskustvo kupnje

Kao tvrtka, prihvaćanje personalizacije u e-trgovini uključuje jedinstvene interakcije temeljene na profilima ili preferencijama vaših kupaca. Alati za preporuku vođeni umjetnom inteligencijom često to olakšavaju. Platforme koriste algoritme koji se temelje na podacima o kupcima kao što su vrijeme provedeno u pregledavanju proizvoda i prošlim kupnjama za preporuku novih proizvoda.

7. Više digitalnih načina plaćanja

Dok kupci žele imati iste mogućnosti plaćanja kao u fizičkim trgovinama, platforme za e-trgovinu sada nude više integracija plaćanja za dodatnu pogodnost. Neki primjeri uključuju PayPal, e-novčanike, kreditne kartice, plaćanje pouzećem i Kupi sada, plati kasnije, što korisnicima omogućuje plaćanje na rate.

8. Proširena i virtualna stvarnost

Predviđa se da će potražnja za tržištem maloprodajnih rješenja virtualne stvarnosti (VR) dosegnuti 5,5 milijardi USD do 2028. dok se očekuje da će maloprodajno tržište proširene stvarnosti (AR) dosegnuti veličinu od približno 6,7 milijardi USD. AR i VR mogli bi pružiti impresivno i interaktivno iskustvo koje je prije bilo nemoguće. One omogućuju korisnicima interneta da virtualno isprobaju odjeću, vide kako namještaj izgleda u njihovim domovima, pa čak i pronađu pravu nijansu pudera za svoju kožu. Implementacijom ovih tehnologija možete svojim kupcima ponuditi bolje iskustvo kupnje što dovodi do povećanja lojalnosti robnoj marki i veće prodaje.

9. B2B e-trgovina

Platforme za e-trgovinu sada nude funkciju u kojoj veletrgovci, proizvođači i distributeri mogu ponuditi snižene cijene za skupne kupnje kako bi privukli manje trgovce koji traže dobavljače.

10. Važnost mjera kibernetičke sigurnosti

Rast e-trgovine povećao je broj online transakcija, a cyber-napadi sve su učestaliji. Stoga bi tvrtke trebale primijeniti strože sigurnosne mjere za borbu protiv prijetnji kibernetičkih napada i prijevara. Provedite mjere kako bi podaci vaših kupaca bili što sigurniji. Među koracima koje možete poduzeti je redovito mijenjanje lozinki, ažuriranje softvera i implementacija višefaktorske autentifikacije potvrđivanjem vaših prijava drugim korakom kao što je SMS PIN kod, e-mail potvrda ili telefonska aplikacija.

11. Održivost

Kupci iz skupine Millennials i generacije Z odaju priznanje održivim praksama kupnje i podržavaju robne marke s ekološkim obvezama za koje su spremni platiti više. Stoga bi vaša tvrtka trebala istražiti održivije mogućnosti pakiranja za online kupnju što može smanjiti probleme vezane uz okoliš dok istovremeno gradi jaču vezu s kupcima.

ZAKLJUČAK

Uspješne e-trgovine bit će one koje će ostati usklađene s novim trendovima i dosljedno davati prioritet potrebama kupaca. Dok svjedočimo naglom porastu broja online kupaca, e-trgovine trebaju usvajajati nove tehnologije i trendove za interakciju s kupcima. Trebali biste uskladiti svoje poslovanje s ovim trendovima kako biste se istaknuli na konkurentnoj sceni online kupnje.