Trgovački lanac predstavlja novu komunikacijsku platformu
Cijena, kvaliteta, izbor i jednostavnost četiri su glavne vrijednosti poznatog trgovačkog lanca Kaufland, a sada ih ovaj trgovac želi još više približiti svojim kupcima te kreće s novom kampanjom u kojoj glavne uloge imaju poznati hrvatski glumci.
Sanja Vejnović, Elizabeta Brodić, Matko Knešaurek, Marko Braić, Tea Šimić i Filip Budimir, široj javnosti poznati iz brojnih TV serija i filmova, unijeli su likovima Kauflanda novu dozu šarma te će pokušati približiti vrijednosti i filozofiju ovog trgovačkog lanca svim sadašnjim i budućim kupcima.
„Ovom kampanjom nadograđujemo priču iz 2023. kada smo u komunikacijsku platformu uveli razne likove koji predstavljaju naše 4 glavne vrijednosti: cijena, kvaliteta, izbor, jednostavnost. Ulazimo u ‘srž stvari’ te kupcima nizom TV spotova i ostalim komunikacijskim kanalima želimo približiti navedene vrijednosti“, pojasnio je Daniel Šturm, član uprave za Nabavu i marketing u Kauflandu.
U Kauflandu kupce čeka više od 22.000 proizvoda od kojih je više od 4.000 proizvoda iz održivog asortimana te više od 10.000 proizvoda poznatih marki. Kupnja se obavlja jednostavno, brzo i ugodno, što dodatno potvrđuje i certifikat „Odabrale mame“ koji je ovom trgovačkom lancu uručen već treću godinu zaredom jer su mame Kaufland ocijenile kao najbolje mjesto za obavljanje cjelovitog šopinga za kućanstvo.
Više na kaufland.hr/biraj-najbolje-za-sebe, a sva aktualna priopćenja možete pronaći na Aktualna priopćenja | Kaufland.