Stanić grupa predstavila je investiciju vrijednu 12,8 milijuna eura u nove proizvodne linije i modernizaciju Stanić Beverages tvornice u Jastrebarskom.
Zahvaljujući novim investicijama, kojima je obilježen i 25. rođendan najpopularnijeg brenda hrvatskih sokova Juicy, povećat će se broj radnih mjesta s trenutačnih 60 na budućih 100 i više. Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u Stanić Beverages tvornici u Jastrebarskom i Kreševu već za ovu godinu je više od 100 milijuna litara.
Nove proizvodne linije i cjelokupnu investiciju u Stanić Beverages tvornicu u Jastrebarskom svečano su otvorili predsjednik Vlade RH Andrej Plenković i Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe.
„Stanić grupa kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnje, kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa te održiv način poslovanja u svim svojim kompanijama unutar grupacije. Jednaku dinamiku provodimo i u tvrtki Stanić Beverages koja je ponosni vlasnik brenda Juicy koji ove godine slavi 25 godina uspješnog poslovanja. Zahvaljujući novim proizvodnim kapacitetima moći ćemo jačati našu poziciju na tržištu regije, ali i proširiti izvoznu strategiju koja nam je u fokusu posljednjih desetak godina. Budući da imamo vrhunske proizvode, ne poznajemo granice, jer kvaliteta je ono što će svaki potrošač prepoznati“, izjavio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe koja je vlasnik brenda Juicy.
Investicijom u tvornicu Stanić Beverages u Jastrebarskom povećao se proizvodni segment s dvije na četiri proizvodne linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži. Nove proizvodne količine omogućit će daljnje širenje brenda Juicy na domaćem i inozemnim tržištima i grupaciju pozicionirati na vodeće mjesto po kapacitetima za proizvodnju prirodnih i voćnih sokova u regiji.
Na početku je Juicy proizvodio 2 milijuna litara godišnje te samo četiri artikla, a danas kad se sve nove linije puste u pogon, proizvodit će se više od 200 artikala i 100 milijuna litara godišnje za domaće i strana tržišta.
Uz povećanje proizvodnih kapaciteta, ova je investicije usmjerena i na održivu proizvodnju i na odgovorno ponašanje prema prirodi. Nova Tetra Stelo proizvodna linija omogućuje i novu ambalažu koja je napravljena od 70 % biljnih materijala. Ujedno je Juicy prvi sok u svijetu koji će imati LightWing30 neodvojivi čep napravljen od 100 % certificirane reciklirane plastike.
Jasnu viziju razvoja brenda Juicy u sklopu Stanić grupe potvrđuju uspješni poslovni rezultati i činjenica da su Juicy sokovi najčešći odabir hrvatskih potrošača.
Stanić Beverages i Juicy slave 25. rođendan
Brend Juicy osnovan je 1999., a tvornicu za proizvodnju sokova Juicy u Jastrebarskom 2013. akvizirala je Stanić grupa kao prvi korak planiranog razvoja grupacije u smjeru vlastite proizvodnje i distribucije pića. Taj je smjer 2015. potvrđen i dodatno osnažen otvaranjem tvornice za proizvodnju sokova u BiH Kreševo, koja godišnje proizvodi više od 50 milijuna litara sokova i zapošljava 100 zaposlenika. Tvornica u Jastrebarskom je u posljednjih 25 godina proizvela gotovo milijardu artikala.
Investicijski ciklus Stanić grupe nastavio se 2021. preuzimanjem Maraske Zadar, čime se Stanić grupa širi na tržište jakih alkoholnih pića.