Švicarski prehrambeni div Nestle planira do 2026. uložiti milijardu reala (181,2 milijuna eura) u proizvodne kapacitete u Brazilu u segmentu napitaka od kave iz linije Nescafea, rekli su direktori za Reuters.
Cilj je tvrtke konsolidirati brend i iskoristiti ga za potporu proizvodima veće dodane vrijednosti, s ozbirom na snažan rast potražnje u Brazilu za proizvodima poput ledene i kave s karamelom, objašnjavaju u Nescafeu.
Brend Nescafe osmišljen je upravo u Brazilu i u početnoj je fazi obuhvaćao samo instant kavu. Asortiman je u međuvremenu proširen, a kompanija sada želi privući mlađu populaciju i potrošače spremne dublje posegnuti u džep.
“Potrošnja vrhunske kave raste, što znači i sofisticiraniju konzumaciju kave u Brazilu”, rekla je u intervjuu voditeljica Nestleovog brenda Cafe Nestle Valeria Pardal.
Prodaja Nescafea na brazilskom maloprodajnom tržištu trebala bi u iduće četiri godine rasti do 15 posto godišnje, prema Nestleu, otprilike tri puta snažnije od tržišta u cjelini. “Brazilci popiju četiri do šest šalica kave dnevno, što je puno, a naša je misija pobrinuti se da kava bude kvalitetnija”, rekla je Pardal.
Ključni su tržišni segment mladi koji piju do deset puta više kave nego ostale skupine potrošača, navodi Nestle. Dio novca kompanija planira usmjeriti u poticanje konzumacije kave ‘iz aparata’. Očekuju da će u četiri godine udvostručiti njihov broj, na 44 tisuće. (Hina)