Lidl, jedan od vodećih europskih maloprodajnih lanaca prehrambenim proizvodima, postaje službeni partner UEFA Europske lige i UEFA Konferencijske lige na tri godine, od 2024. do 2027., s fokusom na svježe voće i promicanje osviještene prehrane.
Kao dio partnerstva, Lidl će na svim svojim europskim tržištima pokrenuti jedinstvenu aktivaciju Lidl Kids Team, čime će 12.364 djece dobiti priliku da postanu službena pratnja igračima. Nastavak je to uspješnog partnerstva s UEFA EURO 2024, na kojem je, prema studiji YouGov-a, Lidl bio #1 najvidljiviji brend partner na cijelom turniru.
Sport je važan dio Lidlove dugogodišnje predanosti zdravlju i zdravoj prehrani. Kao maloprodajni trgovac prehrambenim proizvodima, Lidl zna koliko je prehrana važna za zdravlje te prepoznaje da zdrav stil života uključuje i tjelovježbu. Budući da su UEFA-ina velika nogometna natjecanja među najpopularnijim sportskim natjecanjima na svijetu, Lidl novim nogometnim partnerstvom želi potaknuti što više kupaca da se aktiviraju. Lidl će nastaviti inspirirati obožavatelje – i buduće obožavatelje – pod sloganom ”We’re on your team” („Mi smo u vašem timu“), kao službeni partner za svježe voće na oba natjecanja.
Lidl Kids Team diljem Europe
Kroz novo partnerstvo, Lidl će svoj jedinstveni Lidl Kids Team povesti u 30 Lidlovih europskih zemalja. Lidl Kids Team je ekskluzivni program koji je pokrenut kroz partnerstvo s UEFA Europskom ligom i UEFA Konferencijskom ligom u sklopu kojeg će djeca uzrasta od šest do deset godina doživjeti jedinstveno iskustvo i postati službena pratnja igračima za jednu od utakmica natjecanja. Lidl će svojim kupcima i zaposlenicima nastaviti pružati prilike za osvajanje besplatnih ulaznica za utakmice UEFA Europske lige i UEFA Konferencijske lige, kako bi ih potaknuo da se aktiviraju i dožive nogomet i sport na elitnoj razini.
Lidl je bio najvidljiviji brend na UEFA EURO 2024
Prema istraživanju YouGov-a[1], Lidl je bio najzapaženiji brend partner tijekom turnira, s više od polovice (58 %) gledatelja UEFA EURO 2024 koji su nakon turnira prepoznali Lidl kao partnera prije nego bilo kojeg drugog partnera, što je porast od 32 % u odnosu na razdoblje prije turnira (najveće povećanje u odnosu na bilo kojeg partnera na turniru). Isto istraživanje pokazuje da je Lidl bio jedan od najprepoznatljivijih brendova na turniru, s 39 % gledatelja koji su mogli imenovati brend nakon turnira. Lidl je također tijekom turnira putem svoje Lidl Plus aplikacije uključio više od 16 milijuna korisnika neposredno u turnir te na licu mjesta dijelio voće navijačima.
„U Lidlu se zalažemo za zdrav i aktivan način života od malih nogu. Prepoznajemo važnost konzumacije voća i povrća za sve uzraste, održavajući upravo taj dio asortimana dostupnim po pristupačnoj cijeni. Stoga smo i revidirali naš marketing usmjeren na djecu kako bismo im pomogli da razumiju i cijene zdrav život. Snagom sporta, a u ovom slučaju nogometa, moći ćemo potaknuti sve da se aktiviraju i pomoći u jačanju naših aktivnosti u pogledu zdravog načina života“, istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.
„Zadovoljstvo nam je dodatno proširiti naše uspješno partnerstvo s Lidlom tijekom UEFA EURO 2024 ovog ljeta pozdravljajući Lidl kao službenog globalnog sponzora UEFA Europske lige i UEFA Konferencijske lige. Lidl je jedan od vodećih maloprodajnih trgovaca prehrambenim proizvodima u Europi sa značajnom međunarodnom prisutnosti i radujemo se suradnji kako bismo navijačima još više približili dinamiku i živost europskog nogometa. Veselimo se što ćemo zajedno raditi na stvaranju pozitivnog društvenog utjecaja kroz snagu nogometa“, rekao je Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA-e.
[1] YouGov istraživanje citirano od strane SportBusiness – Lidlovo sponzorstvo Eura 2024 se isplatilo | SportBusiness posljednji put pristupljeno 08.09.2024.