Wolt, vodeća platforma za dostavu u Hrvatskoj, pokrenuo je “Mega Month” kampanju koja korisnicima u četiri najveća grada Hrvatske – Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku – u idućih nekoliko tjedana nudi mogućnost da uživaju u velikim popustima i posebnim ponudama svojih omiljenih trgovina i restorana. Svi Wolt korisnici mogu iskoristiti “Mega Month” prilike za uštede i kupovinu, neovisno o tome jesu li ili nisu pretplaćeni na Wolt+ program. Sve ponude i uštede prikazane su korisnicima u njihovim Wolt aplikacijama.
U svim gradovima – Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku – korisnici će imati priliku ostvariti popuste u ponudama trgovina bio&bio, BIPA, INA, Mlinar, ROTO i Tvornica Zdrave Hrane. Svi navedeni partneri nude širok izbor proizvoda, od organske hrane i kozmetike do svakodnevnih potrepština, po znatno povoljnijim cijenama tijekom trajanja kampanje.
U Zagrebu Wolt za svoje korisnike donosi dodatne pogodnosti u trgovinama The Meat, Fisherija i Wine & Friends, dok ljubitelji vrhunske hrane mogu uživati u posebnim ponudama restorana Batak Grill, Submarine Burger, KFC, SOI Fusion, Milky, Umami, Chevap by Duje Pisac, kao i mnogih drugih.
Uz brojne ponude i popuste u maloprodaji korisnike Wolt platforme u Splitu očekuju ugodna iznenađenja i kad je riječ o gastronomskim užicima. Oni mogu uživati u ponudama restorana KFC, Gustico, Chevap by Duje Pisac, Chicken Box i brojnih drugih.
I u Zagrebu i u Splitu posebne ”Mega Month” ponude pripremio je apsolutni miljenik korisnika u ova dva grada te pobjednik Wolt Awards izbora u 2023, pionir healthy food pokreta u Hrvatskoj Good Food.
U Rijeci, osim kod spomenutih maloprodajnih partnera koji sudjeluju u “Mega Month” kampanji Wolt korisnike očekuju i posebne ponude u lokalno popularnim restoranima Torpedo Burgers, Pockets Burgers Rijeka, Azuro Eat, Kooglana i GOOD FOOD.
Korisnike Wolta u Osijeku očekuju pogodnosti u Studenac trgovinama u kojem će, uz već ranije navedene partnere bio&bio, BIPA, Mlinar, ROTO i Tvornica Zdrave Hrane, korisnici imati pristup raznovrsnim proizvodima po sniženim cijenama.
“Mi u Woltu slušamo prijedloge naših korisnika te pratimo njihove potrebe i navike. Trudimo se uvijek reagirati i ponuditi najbolje u suradnji s našim partnerima kako bismo pružili raznolike opcije i unaprijedili njihovo iskustvo. Cilj “Mega Month” kampanje jest ponuditi korisnicima nešto novo i inovativno i u uslugama i u proizvodima te smo ovime omogućili da otkriju i isprobaju ponude naših partnera kao i da uživaju u popustima kod svojih omiljenih trgovina i restorana”, izjavila je Lidija Mirić Mičetić, Voditeljica marketinga za restorane i partnerstva u Wolt Hrvatska.
Wolt redovno provodi akcije i kampanje kojima svojim korisnicima omogućuje najbolje ponude i prilike za uštede. Nakon uspješnih kampanja poput “Wolt Summer” i nedavno završene “Back to School”, “Mega Months” je još jedna u nizu inicijativa koja pruža dodatnu vrijednost za korisnike.
Mega Months kampanja trajat će do 7. listopada i dostupna je svim Wolt korisnicima.