RENESANSA MALOPRODAJE – INOVACIJE, TRENDOVI, ODRŽIVOST…!
Pod egidom Renesansa maloprodaje – inovacije, trendovi, održivost…!, u zagrebačkom hotelu Esplanade 24. rujna uspješno je održana 21. Progressive FMCG/RETAIL konferencija
Na ovogodišnjoj konferenciji razgovarali smo o aktualnim izazovima i trendovima u trgovini te osvajanju tržišta poznavanjem novih kupovnih navika; o utjecaju inflacije i ESG-a; o važnosti održivog poslovanja; o promjenama koje u Retail donosi umjetna inteligencija… Razgovarali smo o naprednoj analitici te o tome zašto je važan TikTok i kako utječe na uspješnost brenda.
Saznali smo i kako uspješno upravljati timovima u duhanskoj industriji, govorili smo i o transformaciji lanca opskrbe; o retailu u marketplace aplikacijama te o shopping aplikacijama kao suvremenom interaktivnom mediju.
Kako u svijetu maloprodaje najveći izazovi nisu samo tehnološki, već i više nego ikad prije – ljudski, razgovarali smo i o važnosti kontinuiranog razvoja i edukacije zaposlenika te, kroz usporedbu nekih svjetskih i domaćih rješenja, i o tome kako postići dugoročan uspjeh u maloprodaji i ostvariti značajan utjecaj na promet i profitabilnost…
Zanimljiva i inspirativna predavanja održali su: Lucija Vidiš Roić, Principal, Boston Consulting Group; Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos; Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos; Lejla Dautović, direktorica Inovacija, istraživaja i razvoja, Atlantic Grupa, SBU Pića; Ivana Bračun, voditeljica Odnosa s investitorima, Atlantic Grupa; Aco Momčilović, Owner of the FutureHR Consulting and Co-Founder & Co-Director of Global AI Ethics Institute; Adrian Alajković, direktor Napredne analitike i umjetne inteligencije, Fortenova grupa; Dragana Pehar, Founder & CEO, Pehar Marketing; Domagoj Lacković, Sales Manager Croatia and Slovenia, Japan Tobacco International (JTI); Marin Luketić, Supply Director Croatia and Slovenia, Orbico; Marin Šušnjar, General Manager, Wolt Croatia; Josip Muller, Company Owner & CEO, 360 PROMO; Ana Brajković, direktorica, Circled.
Konferenciju su podržale tvrtke: JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL (Platinasti partner); KONZUM (Zlatni sponzor); L’OREAL (Zlatni sponzor); ORBICO (Zlatni sponzor); ATLANTIC GRUPA; GIZEH; JAMNICA; WOLT; PODRAVKA; dm-drogerie markt; HISTRIS; STUDENAC; ALBIDUS; EDITEL ADRIA; SHIPSHAPE; EURO POOL SYSTEM; PEHAR MARKETING; SEKOM; GS1 CROATIA; 360 PROMO; DR. OETKER; DS SMITH; HENKEL; ELOG; PERUTNINA, te brendovi: BARCAFFE; RIO MARE; BOROTALCO; CHILLY i POLI.
Kao partneri ovogodišnje konferencije pridružili su nam se i: BOSTON CONSULTING GROUP (BCG); IPSOS; CIRCLED; FutureHR i PRESS CLIPPING.
Detaljan izvještaj objavit ćemo u listopadskom izdanju časopisa Progressive.
Zahvaljujemo svim sudionicima i veselimo se susretu i dogodine! 🙂