Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za devet mjeseci 2024. godine.
U povodu objave financijskih rezultata, Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je: “Ostvarili smo organski rast prodaje potaknut pozitivnim stvarnim internim rastom. Potražnja potrošača oslabila je posljednjih mjeseci, a očekujemo da će okruženje ostati slično i u narednom periodu. S obzirom na tu prognozu i naše daljnje mjere za smanjenje zaliha kod kupaca u četvrtom kvartalu, revidirali smo plan za cijelu godinu i očekuje se da će organski rast prodaje biti oko 2%.
Nestlé ima jedinstvenu poziciju u našoj industriji zahvaljujući globalnoj prisutnosti, širokom portfelju ključnih brendova i inovativnim proizvodima za sve faze života. Na ovim snažnim temeljima, usredotočit ćemo se na potrošače i kupce te unaprijediti naše kategorije kako bismo ostvarili veći rast i osvojili tržišni udio. Također ćemo proširiti našu digitalnu transformaciju kako bismo poboljšali agilnost i učinkovitost. Da bi naši brendovi bili uspješni na tržištu, moramo ulagati. Generirat ćemo potrebne resurse kroz efikasnost i rast. Fokusirana i dosljedna izvedba na tržištu bit će temelj kontinuranog procesa poboljšanja kompanije Nestlé kako bi održala profitabilan rast tijekom vremena, a imamo i izvanredne ljude koji će to ostvariti.
Najavljene organizacijske promjene donijet će kompaniji Nestlé jednostavnost i fokus. Radujem se dijeljenju više naših planova na Danu kapitalnih tržišta u studenome.”
Nestlé u Hrvatskoj
Kompanija Nestlé na hrvatskom je tržištu ostvarila organski rast od 14,4% u devet mjeseci. “Pozitivne poslovne rezultate nastavljamo ostvarivati zahvaljujući dvoznamenkastom rastu kategorija kave, hrane, hrane za kućne ljubimce brenda Purina, konditorskog programa te kategorije Nestlé Professional. Rast dolazi iz volumena što znači da potrošači kupuju naše proizvode, da dobivamo više potrošača i osvajamo tržišne udjele. Na rast su utjecali i pozitivni rezultati u svim kanalima: trgovina, ugostiteljstvo (HoReCa), trgovine hranom za kućne ljubimce te tzv. pharma kanal. Ispred nas je zadnji kvartal ove godine u kojem ćemo, uz ostvarivanje održivog rasta, i dalje aktivno činiti dobro u našoj zajednici ulaganjem u društvene programe”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Prodaja na razini Grupe
Organski rast iznosi 2,0% od čega 0,5% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 1,6% iz porasta cijena. Gledajući po geografskim područjima, organski rast potaknut je rezultatima ostvarenima na tržištima u razvoju i Europi, koja zajedno nadmašuju blagi pad u Sjevernoj Americi. Gledano po kanalima, organski rast u kanalu trgovine iznosio je 1,9%. Prodaja u out-of-home kanalu bila je 3,4%, prodaja u kanalu e- trgovine porasla je za 9,7% i sada taj kanal čini 18,5% ukupne prodaje Grupe.
Zona Europa
Organski rast u zoni Europa iznosio je 3,3%. Tome je najviše doprinijela Purina PetCare zahvaljujući odličnim rezultatima premium brendova Purina One, Gourmet i Pro Plan. Kategorija kave ostvarila je rast u srednjem jednoznamenkastom postotku zahvaljujući Nescafé instant kavi i Starbucks proizvodima. Kategorija konditorskih proizvoda također je ostvarila rast u srednjem jednoznamenkastom postotku potaknut pozitivnim trendovima brenda KitKat i ključnih lokalnih brendova.
Više na ovoj poveznici.