Pet Network International vodeći je maloprodajni lanac za njegu kućnih ljubimaca u jugoistočnoj Europi, a jučer je najavio proširenje rukovoditeljskog tima imenovanjem Alexandera Atanasova glavnim direktorom marketinga (CMO). Alexander se pridružuje upravljačkom timu Grupe s ciljem poboljšanja marketinških operacija, povećanja prihoda i proširenja regionalne prisutnosti Pet Network Internationala.
Alexander ima desetljeće iskustva u vođenju učinkovitih i kreativnih marketinških kampanja za vodeće međunarodne FMCG kompanije, kao i trogodišnje iskustvo unutar organizacije. Tijekom dosadašnjeg rada u PNI-u Alexander je predstavio strateške inicijative za poboljšanje korisničkog iskustva koje su rezultirale povećanom prodajom, zadržavanjem kupaca i rastom tržišnog udjela.
“U PNI-u smo usmjereni na pružanje vrhunske korisničke usluge, konkurentnih cijena i pamtljivih iskustava kupnje za obitelji s ljubimcima. Alexander donosi veliko iskustvo u kreiranju i vođenju marketinških strategija te provođenju kampanja koje će osigurati iznimno zadovoljstvo kupaca, što se savršeno uklapa u našu misiju”, izjavio je Timo Tervo, izvršni direktor Pet Network Internationala. „Radujem se utjecaju koji će njegovo bogato iskustvo i marketinški doprinos ostaviti na naš menadžment, kao i na lokalne marketinške timove”, dodao je Tervo.
PNI regionalni je lider u sektoru njege kućnih ljubimaca, a zastupljen je maloprodajnim formatima koji su tržišni lideri u Hrvatskoj, Rumunjskoj, Sloveniji, Srbiji i Bugarskoj, dosežući više od milijun kupaca mjesečno kroz fizičke trgovine ili vodeće e-commerce platforme. Ovo strateško promaknuće povećat će sposobnost tvrtke za ostvarivanje ubrzanog rasta.
„S obzirom na sve konkurentnije tržište na kojem sudjeluju različiti lokalni i međunarodni igrači, neovisno o tome jesu li industrijski usmjereni ili široko maloprodajno fokusirani, kao i globalni rast e-trgovine, sve su kompanije u industriji suočene s izazovom privlačenja i zadržavanja veće pozornosti kupaca,“ izjavio je Alexander Atanasov, glavni direktor marketinga u PNI-u. „Uzbuđen sam što se pridružujem našem vodećem timu i veselim se donijeti nove pristupe kako bih pokazao našim trgovcima kako mogu povećati posjećenost i prosječnu potrošnju po kupcu, dok istovremeno čine iskustvo kupnje smislenim i racionalnim za klijenta”, dodao je Atanasov.
Alexander Atanasov pridružuje se upravljačkom timu Grupe iz PNI-ovog maloprodajnog centra u Bugarskoj, tržišnog lidera „Dr. Stefanov“, gdje je bio na poziciji marketinškog menadžera posljednje 3 godine, pružajući podršku kroz razne marketinške strategije za širenje PNI-a u zemlji, kao i za povećanje baze kupaca i njihovog zadovoljstva.