Za ovu kategoriju proizvoda brend ne igra toliko značajnu ulogu kod potrošača, što potvrđuje i činjenica da oko polovice potrošača kupuje onaj osvježivač koji je na popustu
Analizira: Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Prema rezultatima BRANDpuls istraživanja provedenog u drugoj polovici ove godine, velika većina građana Hrvatske (74%) koristi osvježivače WC školjki. Trend korištenja osvježivača WC školjki stabilan je posljednjih pet godina, bez većih promjena u broju potrošača. Korištenje osvježivača podjednako je rašireno među muškarcima i ženama, neovisno o dobi i prihodima.
Za ovu kategoriju proizvoda brend ne igra toliko značajnu ulogu kod potrošača, što potvrđuje i činjenica da oko polovice potrošača kupuje onaj osvježivač koji je na popustu. Osim cijene, ključni kriteriji pri odabiru su dezinfekcijska svojstva i ugodan miris. Oblik u kojem dolazi proizvod je manje važan.
Bref i Domestos su vodeći brendovi za osvježivače WC školjki i svoju dominaciju na hrvatskom tržištu uspješno drže posljednjih pet godina. Bref, kao lider, ističe se sposobnošću zadržavanja potrošača. Njegova snažna baza primarnih potrošača ukazuje na uspješno ispunjavanje potreba kupaca.
Unatoč važnosti cijene u ovoj kategoriji, Bref se može pohvaliti i značajnim brojem lojalnih potrošača koji su spremni platiti više. Upravo su lojalni potrošači najveća vrijednost brenda jer su otporni na marketinške aktivnosti konkurencije.
Prevencija i uklanjanje neugodnih mirisa
Istraživanja pokazuju da miris ima velik utjecaj na percepciju čistoće prostora. Ugodan miris koji otpušta osvježivač WC školjke stvara dojam da je kupaonica besprijekorno čista, čak i između detaljnih čišćenja.
Svježa i mirisna kupaonica ostavlja dobar dojam na sve koji je koriste i pruža bolje iskustvo za kućanstvo i goste – pomažu održavanju higijene jer često pružaju i čišćenje kao dodatnu funkciju, što olakšava svakodnevnu brigu o prostoru.
Osvježivači WC školjki igraju ključnu ulogu u održavanju higijene i stvaranju ugodnog okruženja u kupaonici. Oni nisu samo luksuzni dodatak, već i praktično rješenje za uklanjanje neugodnih mirisa i pružanje osjećaja čistoće.
Njihova uloga u higijeni WC školjke je neutralizacija neugodnih mirisa – oni sadrže aktivne sastojke koji uklanjaju neugodne mirise, pružajući svježinu svakim ispiranjem. Pružaju dugotrajnu svježinu jer korištenje osvježivača pomaže da WC školjka i cijela kupaonica uvijek mirišu svježe, bez obzira na učestalost korištenja.
Istraživanja pokazuju da miris ima velik utjecaj na percepciju čistoće prostora. Ugodan miris koji otpušta osvježivač za WC školjku stvara dojam da je kupaonica besprijekorno čista, čak i između detaljnih čišćenja.
Vrste mirisa za WC školjku:
• Tablete za vodokotlić – postavljaju se u vodokotlić i sadrže osvježivače koji svakim ispiranjem otpuštaju ugodan miris.
• Viseći osvježivači za školjku – diskovi ili gelovi koji se pričvršćuju na rub školjke pružaju kontinuiranu svježinu i često sadrže i sredstva za čišćenje.
• Automatski osvježivači zraka – osim što neutraliziraju mirise u cijeloj kupaonici, dodatno pojačavaju osjećaj čistoće.
• Prirodni osvježivači – aromaterapijska rješenja, poput mirisnih ulja s citrusima, lavandom ili eukaliptusom, pružaju svježinu na prirodan način.
Osvježivači WC školjki imaju zdravstvene i psihološke prednosti. Naime, neki sadrže antibakterijske sastojke koji sprječavaju razvoj mikroba, a ugodni mirisi mogu poboljšati raspoloženje i smanjiti stres, što kupaonicu čini ugodnijim mjestom za opuštanje. Redovitim mijenjanjem mirisnih dodataka i kombiniranjem s drugim sredstvima za čišćenje osigurava se optimalna higijena kupaonice.