Krajem prosinca završilo je drugo izdanje Konzumove društveno odgovorne inicijative Mali veliki talenti 2, a rezultati su nadmašili prošlogodišnje. Konzumovi kupci ukupno su donirali više od 12 milijuna kupona hrvatskim školama, a škole su iskoristile više od 11 i pol milijuna kupona, što je više od pola milijuna kupona više nego tijekom prvog izdanja inicijative. U prosjeku je to ove godine nešto više od 6.400 kupona po školi, a više od 99,5 posto škola dobilo je barem jedan kupon. Za sudjelovanje u inicijativi registriralo se 70 posto škola, njih više od 1800, što im je omogućilo da prikupljene kupone zamijene za opremu iz kataloga koji je Konzum posebno pripremio za ovu inicijativu te ga je nadopunio proizvodima koje su same škole istaknule kao potrebne. Škole su ove godine u odnosu prošlu birale opremu veće vrijednosti te su naručile čak 12.610 komada opreme, najviše iz kategorija sport, znanost i umjetnost.
„Mali veliki talenti nisu samo Konzumova inicijativa, to je pokret u koji su se uključili naši kupci, škole, roditelji i djeca i hvala im na tome. Rezultati koje smo ostvarili i oprema koja je na putu prema školama uspjeh su cijele zajednice. Posebno me veseli što su Mali veliki talenti 2 nadmašili prošlogodišnje izdanje u gotovo svim aspektima, a vrijednost inicijative prepoznala je i struka – osvojili smo nagradu Effie Europe koja se dodjeljuje za najučinkovitije marketinške projekte“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.
Ove godine novost inicijative Mali veliki talenti je banka kupona u koju su svoje kupone mogli usmjeriti kupci koji nisu mogli odlučiti kojoj školi bi donirali te je na taj način prikupljeno gotovo 69 tisuća kupona. Konzum ih je raspodijelio između dvije vukovarske škole kojima će oprema pomoći u svakodnevnom redu: pola je pripalo najbrojnijoj vukovarskoj školi, Osnovnoj školi Siniše Glavaševića Vukovar, a druga polovica Osnovnoj školi Josipa Matoša, koju pohađaju učenici s teškoćama u razvoju.
Također, kako bi dodatno potaknuo zajednicu na donaciju kupona, i ove godine Konzum je organizirao natječaj za škole u kojem su učenici u video uratku pozvali na donaciju kupona upravo njihovoj školi. Osnovna škola Sveti Martina na Muri je s najviše pregleda ponijela prvo mjesto te su osvojili interaktivni monitor i pet tisuća kupona.