Glovo i Coca-Cola udružuju snage za podršku SOS Dječjim selima ove uskrsne sezone

Povodom uskrsnih blagdana, Glovo i Coca-Cola udružuju snage u inicijativi usmjerenoj na zajednicu, s ciljem osiguravanja obroka obiteljima koje podržava SOS Dječje selo Hrvatska.

SOS Dječje selo Hrvatska korisnik je Glovo Access platforme za društveni utjecaj koja omogućuje dostavu hrane različitim društvenim organizacijama diljem zemlje. Do 21. travnja, korisnici Glovo aplikacije mogu podržati ranjive zajednice jednostavnim dodavanjem Coca-Cola proizvoda svojoj narudžbi hrane. Za svako kupljeno piće, Coca-Cola će donirati sredstva SOS Dječjem selu Hrvatska, podupirući pripremu i distribuciju obroka, sve do ukupnog iznosa donacije od 30.000 eura.

SOS Dječja sela najveća su svjetska organizacija posvećena podršci djeci i mladima koji su izgubili ili su u riziku da izgube roditeljsku skrb. Njihova je misija osigurati da ta djeca odrastaju uz podršku, odnose i brigu potrebnu za ostvarenje njihovog punog potencijala. „Pravo je zadovoljstvo biti dio ovako značajnog projekta. Oduševljeni smo novim partnerstvom s Glovom i Coca-Colom. U ime sve djece i mladih koji odrastaju u SOS obiteljima zahvaljujemo na ovoj suradnji. Uz vašu podršku, njihova budućnost izgleda puno svjetlije“, izjavila je Danijela Kovačević, korporativna fundraiserica, SOS Dječje selo Hrvatska.

Ioana Diaconescu, koordinatorica za utjecaj i održivost, Glovo (SEE) poručuje: „Kroz program Glovo Access podržavamo nevladine organizacije i društvene subjekte koristeći našu tehnologiju, logistiku i partnersku mrežu kako bismo ponudili rješenje koje se bavi problemima bacanja hrane i nesigurnosti u opskrbi hranom. Naše inicijative, uključujući Glovo Access, temelje se na uvjerenju da tehnologija i inovacije mogu donijeti ne samo gospodarski rast, već i društveno dobro. Zato smo posebno ponosni što pokrećemo ovu kampanju, pozivajući korisnike Glova da izravno doprinesu dobrobiti ranjivih zajednica ovog Uskrsa – konkretno, korisnika SOS Dječjih sela. Partnerstvom s Coca-Colom dodatno jačamo našu zajedničku posvećenost društvenom utjecaju.“

Ovom suradnjom Coca-Cola i Glovo žele osigurati da više od 70 korisnika SOS Dječjih sela ima pokrivene potrebe u razdoblju od 3 mjeseca.