Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma u središnjoj i istočnoj Europi, u zadnjem kvartalu 2019. godine zabilježio je porast prodaje u kategoriji namještaja za 42 posto u odnosu na isto razdoblje u 2018. godini. U posljednja tri mjeseca 2019. godine prodaja namještaja predstavljala je više od trećine ukupno realiziranih narudžbi, a nakon toga slijede dekoracije i proizvodi za spavaću sobu s ukupno 10 i 13 posto.
“Jako nas veseli rast prodaje od gotovo 50 posto u zadnja tri mjeseca 2019. godine, što je najbolji pokazatelj kako kupci sve više prepoznaju Vivre.hr kao kvalitetnog partnera koji im nudi široku ponudu i veću raznolikost asortimana u odnosu na klasične trgovine namještajem te dekoracijama i predmetima za uređenje doma. Vivre trenutno u sklopu svoje online trgovine nudi preko 100.000 proizvoda, što je potvrda našeg neprestanog rasta i razvoja prodajnog asortimana, a čime smo u prošloj godini uspjeli privući oko 100.000 novih kupaca. U 2020. godini želimo dodatno proširiti našu ponudu i povećati broj vrhunskih partnera, s ciljem da svakom našem kupcu omogućimo da na jednom mjestu pronađe sve što je potrebno kako bi svoj dom uredio u skladu sa svojim ukusom i osobnošću”, izjavio je Iulian Veghes, potpredsjednik marketinga Vivrea.
S obzirom na sezonska sniženja specifična za mjesec siječanj, kako bi razveselio svoje kupce Vivre pokreće kampanju Mega rasprodaja s popustima do 80 posto. Mega rasprodaja na online trgovini Vivre.hr počela je 21. siječnja i trajat će do 28. siječnja 2020.
Promotivna ponuda odnosi se na više od tisuću proizvoda iz svih kategorija dostupnih na Vivreu, što uključuje bogatu ponudu iz kategorija namještaja, ukrasa za dom, lifestyle predmeta, tekstila, kuhinjskog asortimana i rasvjetnih tijela. Ova jedinstvena ponuda istovremeno će biti dostupna u svih 9 zemalja u kojima je Vivre prisutan, a to su uz Hrvatsku i Rumunjska, Bugarska, Mađarska, Slovačka, Slovenija, Češka, Poljska i Grčka.