Od petka 27. ožujka na svim otvorenim blagajnama Kaufland poslovnica postavljena je zaštitna pregrada od pleksiglasa, čime Kaufland želi dodatno zaštiti djelatnike kako bi rad trgovina mogao neometano teći. Na ulazu u sve poslovnice te u svim drugim poslovnim područjima poduzeća postavljeni su dozatori sa sredstvom za dezinfekciju ruku kao i detaljne upute za pravilno pranje ruku. Svi su zaposlenici dobili higijenske upute te upute o zabranama putovanja te ih se redovito o svemu izvještava.
Maksimalno je pojačana i higijena u poslovnicama što uključuje pojačano pranje i dezinfekciju površina koje se češće dodiruju kao što su to košare za kupce, POS-uređaji i slično, a za još sigurniju kupnju, a svi pekarski proizvodi pakiraju se u pojedinačna pakiranja.
Osim toga, ograničen je i broj osoba koje mogu istovremeno ući u poslovnicu te se na sve apelira da obavezno koriste dezinfekcijska sredstva te drže razmak od najmanje 2 metra.
U trgovinama su na vidljiva mjesta također postavljeni i plakati s opisom poduzetih mjera te kupci i zaposlenici u svakom trenutku mogu vidjeti sigurnosne upute i preporuke, a više se mogu i informirati preko službenih komunikacijskih kanala poput web stranice.
Od samog početka pandemije koronavirusa, Kaufland na lokalnoj i globalnoj razini pomno prati situaciju i upute nadležnih tijela te je s ciljem zaštite zaposlenika i kupaca donio brojne mjere kako bi se umanjio rizik od zaraze u trgovinama.
„Naše smo poslovanje organizirali tako da svi dijelovi poduzeća normalno funkcioniraju. Trenutačno radno vrijeme naših trgovina, prema uputama nadležnih institucija, je od 8 do 17 sati i u tome periodu želimo našim kupcima omogućiti sigurnu kupnju, a zaposlenicima maksimalnu zaštitu. Iznimno smo ponosni na sve naše zaposlenike u trgovinama i logističko-distributivnom centru koji unazad nekoliko tjedana ulažu veliki trud kako bi njihovi sugrađani mogli pronaći sve ono što im je u ovim izvanrednim okolnostima potrebno“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.