Portal Welovelocal.hr povezuje hrvatske uzgajivače hrane s kupcima i volonterima

U Hrvatskoj će odsad biti moguće pronaći sve domaće proizvođače i dobavljače hrane na jednome mjestu, na portalu Welovelocal.hr. To su izvrsne vijesti koje dolaze u jeku svjetske borbe protiv pandemije izazvane koronavirusom. Hrvatski građani ovih tjedana većinom ostaju kod kuće i nije im jednostavno, a ponekad ni brzo, obaviti kupnju čak ni osnovnih prehrambenih proizvoda i namirnica potrebnih za pojedince ili cijele obitelji u samoizolaciji.

Zbog ograničene mogućnosti kretanja samo unutar svojega grada ili općine, dio hrvatskih građana više nema pristup uobičajenim mjestima na kojima su se opskrbljivali svježim voćem, povrćem, mesom, jajima, mlijekom, sirom, medom, svim onim zdravim namirnicama koje osiguravaju dobar imunitet. Osnivači platforme Welovelocal.hr pozivaju sve uzgajivače i proizvođače hrane koji to još nisu učinili da se upišu kako bi pronašli nove načine dolaska do kupaca koji trebaju njihove proizvode.

Pomoć s web stranice

Web stranica Welovelocal.hr dodirna je točka za sve stanovnike Hrvatske. Ona povezuje sve uzgajivače koji mogu ponuditi svoje proizvode s ljudima kojima su ti proizvodi potrebni. Ono što je posebno lijepo i ljudski, web stranica spaja i ljude koji mogu igrati ulogu posrednika između prvih i drugih i tako pružiti pomoć onima koji je trebaju.

„Ujedinili smo se kako bismo povezali sve kojima je trenutno potrebna pomoć oko proizvodnje, dostave i kupovanja prave hrane. Ovom platformom omogućujemo naručivanje dobre, svježe, domaće hrane. Tu su proizvodi od hrvatskih poljoprivrednika, uzgajivača, proizvođača, poduzetnika i prerađivača. Cilj je da kupac od kuće može kupiti kvalitetne domaće proizvode i da mu se ti naručeni proizvodi dostave na kućni prag u najkraćem mogućem roku “, rekla je Lana Bedeković Rosandić, direktorica agencije Alert.

Ova web stranica otvorena je za prikupljanje svih prijava dobavljača proizvoda, kupaca, uključujući i one kojima je potrebna pomoć i volontera koji su voljni pomoći. Nema, a neće ni biti članarina, provizija ni drugih dodatnih troškova koji bi povećali cijene dobavljača proizvoda. Dobavljači direktno prodaju krajnjem kupcu bez posrednika.

Činiti dobro je uvijek u modi

Činiti dobro glavni je motiv autora koji će u ovaj projekt pozvati i sve one tvrtke i institucije u čiji je DNK utkana ta ista vrijednost – činiti dobro. Welovelocal.hr je prvi projekt u Hrvatskoj koji je potpisan zaštitnim znakom Goodvertising Adria.

Koncept Goodvertising, koji je širom svijeta predstavio Thomas Kolster, zasnovan je na ideji da brendovi trebaju činiti dobro. U Sloveniji je lansirana slovenska inačica portala pod nazivom Doprinesi.si (www.doprinesi.si), a cijeli tim, zajedno s Thomasom Kolsterom, traži mogućnosti za njegovo širenje u druge europske zemlje.

Platforma Welovelocal.hr koja povezuje Hrvatsku s hrvatskom zemljom i svima onima koji od zemlje žive. Vrijedni zaposlenici agencija Alert, Formitas grupa, Fabulatory, Creator, Tech Sumo te portala Journal.hr, rado su sudjelovali i doprinosili svojim znanjem i uloženim vremenom. U roku od nekoliko dana postavili su platformu pod nazivom Welovelocal.hr u Hrvatskoj te DoPrinesi.si u Sloveniji, budući da je i u Sloveniji situacija ista kao i u Hrvatskoj.