Pomoćna usluga Pokupi još je jedan od Konzumovih odgovora na povećano zanimanje za online kupnju koje je dovelo do 10 puta veće potražnje te udvostručenja količine proizvoda u narudžbama u odnosu na redovno poslovanje
Konzum je pokrenuo pomoćnu uslugu Pokupi koja kupcima omogućuje da naručene proizvode sami preuzmu u prodavaonici. Usluga predstavlja jedan od Konzumovih odgovora na povećano zanimanje za online kupnju koje je posljednjih tjedana dovelo do 10 puta veće potražnje i udvostručenja količine proizvoda u narudžbama u odnosu na redovno poslovanje.
Pomoćna usluga Pokupi od sada je dostupna u Zagrebu u prodavaonicama Super Konzuma u Stenjevcu, Gajnicama, Španskom, na Vrbanima, u Sarajevskoj ulici, Dankovečkoj ulici i Ulici grada Vukovara te na Kukuljanovu (Rijeka), u Splitu i Osijeku, a plan je uvesti je u veći broj prodavaonica u svim dijelovima Hrvatske.
Proces kupnje s pomoćnom opcijom Pokupi vrlo je jednostavan. Kupac najprije u online trgovini treba izabrati opciju Pokupi te potom odabrati proizvode, nakon čega slijedi odabir lokacije i vremena preuzimanja naručenih proizvoda te odluka o plaćanju online ili prilikom preuzimanja naručenih proizvoda. U dogovorenom vremenu kupac treba doći u odabranu prodavaonicu i na ulazu se javiti zaštitaru koji će ga odmah uputiti na info pult ili posebno označenu blagajnu gdje će pokazati e-mail s potvrdom narudžbe te bez čekanja preuzeti naručene proizvode.
Tako Konzum kao jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku trgovinu omogućuje još većem broju kupaca da proizvode naruče iz udobnosti vlastitog doma i potom ih preuzmu, bez potrebe za boravkom u prodavaonici.
Iz Konzuma ističu kako u korištenju opcije Pokupi postoje dodatne razlike u odnosu na opciju dostave, budući da je riječ o pomoćnoj usluzi usmjerenoj prvenstveno na podršku internetskoj trgovini. Stoga kupce mole za razumijevanje i spremnost na mogućnost da se cijene u određenoj mjeri razlikuju od onog što su naručili, s obzirom na to da se naručeni proizvodi naplaćuju na dan preuzimanja, a ne na dan kreiranja narudžbe kao kod regularne online kupnje. Uz to, valja imati na umu i da je asortiman dostupan putem usluge Pokupi uži od onog dostupnog kupcima koji odaberu opciju dostave na odabranu adresu.
Uz pomoćnu uslugu Pokupi, kupcima je i dalje na raspolaganju online kupovina uz opcije dostave u brojnim gradovima diljem Hrvatske te uz opciju Drive-in na zagrebačkim Vrbanima. Novi termini za dostavu na kućnu adresu u Konzumu se i dalje otvaraju svakodnevno iza ponoći s početkom novog dana, ali otvaraju se i dodatni termini sukladno resursima svaki dan i u 10:00 i 12:00 sati.
Prilikom odabira termina dostave prikazat će se svi dostupni termini u narednih tjedan dana te u Konzumu mole kupce da između njih odaberu one koji im najviše odgovara. Ako termini za dostavu nisu dostupni, kupci se mole da pokušaju sljedeći dan u navedenim vremenima.
Konzum napominje da je uz pojačane higijenske i preventivne mjere koje se provode u svim poslovnim jedinicama, uveo i dodatne mjere za svoje dostavljače koji nakon svake dostave dezinficiraju cjelokupnu opremu koju koriste, vozilo te sami sebe. Sve navedeno iziskuje dodatan trud i angažman zaposlenika u sustavu online trgovine čiji je rad organiziran u tri smjene s ciljem da se zaprimi i obradi što veći broj narudžbi kupaca.
“Dajemo sve od sebe da još većem broju kupaca omogućimo online kupnju namirnica, higijenskih i kućanskih potrepština te ostalih proizvoda koje smatraju potrebnima. Naša su skladišta i prodavaonice dobro opremljeni te smo spremni na nastavak povećanog interesa za internetsku kupnju, no kupce molimo za razumijevanje i strpljenje prilikom odabira termina dostave ili preuzimanja narudžbe. Pozivamo ih i da budu savjesni prilikom kupnje i pune svoje košarice proizvodima u iznosu do 1.000 kuna kako bi im narudžba mogla biti brže isporučena, čime će se omogućiti i drugim kupcima da obave kupnju“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.
Više informacija o pomoćnoj usluzi Pokupi dostupno je na stranici konzum.hr/pokupi.