dm je u suradnji s platformom za brzu dostavu Glovo kupcima omogućio narudžbu i dostavu gotovo 1.000 proizvoda koji uključuju proizvode za bebe, proizvode za higijenu, prehrambene proizvode, proizvode za njegu lica, tijela i kose te proizvode za čišćenje. Dostava je dostupna na području Zagreba, Rijeke, Splita, Zadra i Osijeka, a popis proizvoda koji su dostupni za narudžbu moguće je pregledati i odabrati putem aplikacije Glovo.
“dm kontinuirano prilagođava svoje poslovanje trenutnim okolnostima jer želimo doprinijeti osjećaju sigurnosti i stabilnosti koji su u ovim trenutcima ključni. Tijekom proteklih tjedana naši kupci su izrazili želju da im dm osigura uslugu dostavu. Suradnjom s platformom Glovo odgovorit ćemo na potrebe kupaca te im pomoći da se što savjesnije pridržavaju mjere socijalnog distanciranja i iz svojeg doma izlaze samo kada je to prijeko potrebno. Kupce molimo da paze na svoje zdravlje i zdravlje drugih jer su u ovim trenutcima, kada ovisimo jedni o drugima, zajedništvo i solidarnost najvažniji“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica, voditeljica resora Nabave i marketinga i Prodajne regije Zagreb u dm-u.
Jednostavnost usluge koju nudi Glovo kupcima dm-a omogućit će brzu i sigurnu kupovinu potrebnih proizvoda. U aplikaciji Glovo kupci trebaju odabrati dm, nakon čega mogu pretražiti i odabrati proizvode prema jasno definiranim kategorijama. Narudžbu je moguće završiti u svega nekoliko koraka, a prije potvrde narudžbe kupci će uz iznos računa dobiti i procijenjeno vrijeme dostave.
Kako su zdravlje kupaca i djelatnika dm-u na prvom mjestu odmah po pojavi koronavirusa u Hrvatskoj, dm je poduzeo preventivne mjere kako bi osigurao najvišu razinu sigurnosti u svojim prodavaonicama. Suradnja s Glovom je iskorak kojim dm želi dodatno zaštititi zdravlje svojih djelatnica, djelatnika i kupaca, a detalje o zaštitnim i preventivnim mjerama u prodavaonicama dm-a možete potražiti na ovoj poveznici.