- U prvom kvartalu 2020. kompanija Nestlé Adriatic u Hrvatskoj zabilježila je organski rast od 3,1% i prodaju od 8.2 milijuna švicarskih franaka
- Zabilježen rast u kategorijama instant kave, gotove hrane i dodataka jelima, dječje hrane i hrane za kućne ljubimce
- Edukacija osnovnoškolaca o važnosti pravilne prehrane, programi za pripremu mladih za tržište rada te inicijative za očuvanje okoliša u fokusu
Nestlé članovi upravljačkog tima predstavili su dobre poslovne rezultate za Hrvatsku za prvi kvartal, nove trendove i inovacije u asortimanu, kao i odgovor kompanije na potrebe lokalne zajednice. Poslovni rezultati kompanije Nestlé za prvi kvartal 2020. pokazuju organski rast od 4.3% i stvarni interni rast od 4.7% na globalnoj razini (prodaja 20.8 milijardi CHF), odnosno organski rast od 3.1% u Hrvatskoj (prodaja 8.2 milijuna CHF).
“Naša zadaća da poboljšamo kvalitetu života i doprinesemo zdravijoj budućnosti važnija je no ikad prije. Od našeg lanca opskrbe, preko naših tvornica, svakodnevno radimo kako bismo osigurali da i dalje zadovoljavamo prehrambene potrebe brojnih obitelji u ovim izazovnim vremenima. Poslovanje danas je znatno drugačije nego prije tri mjeseca – bilježi se veliki porast e-poslovanja, važnost blizine mjesta kupnje, kupnje postaju manje učestale, no veće uz visoku osjetljivost potrošača na cijene. To je smjer kojim ćemo se i mi voditi prilikom kreiranja asortimana i prodajnih planova”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Zadnja istraživanja ponašanja potrošača u regiji pokazuju povećanje vremena koje se provodi s obitelji, veliki porast aktivnosti kuhanja uz koju se veže i korištenje svježih namirnica te priprema zdravijih obroka.
“Neprekidno radimo na tome da naši proizvodi budu još ukusniji, zdraviji i održivi za okoliš. U tom smjeru krenuli smo i s brojnim inovacijama u asortimanu. Ponosna sam što je 95% našeg MAGGI i THOMY asortimana danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Hrvati vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih obroka, stoga smo lansirali veliku inovaciju „Magija okusa“, dodatak jelima s povrćem, bogatog punog okusa bez kompromisa te MAGGI BIO Bouilons organske kocke za kuhanje.” – izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe, najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu za ovu godinu.
Sastavni dio poslovanja kompanije Nestlé je i briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i partnere, kako sada tako i za budućnost:
“Preuzeli smo na sebe obveze i dalje ostati uz hrvatsko društvo, kontinuirano podržavati njegov daljnji razvoj i napredak te u budućnosti poduzimati aktivnosti kako bismo očuvali i zaštitili resurse za buduće generacije” – izjavila je Neli Angelova, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe, naglasivši kako kompanija nastavlja i sa značajnim ulaganjima resursa u edukaciju osovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, podršku boljoj zapošljivosti mladih te snažno kreće s inicijativama za očuvanje okoliša.
Nestlé je najavio velike ambicije za Hrvatsku: projekt Vrtim Zdravi Film, koji se bavi edukacijom mladih o pravilnoj prehrani, ove godine slavi desetu obljetnicu te je njegov cilj doseći ukupno 1.000 osnovnih škola, 70.000 učenika i 25.000 roditelja. Inicijativama za bolju zapošljivost mladih do 30 godina kroz edukacije poput Nestlé Summer’s Cool, programe prakse i pripravništva planira više od 500 mladih pripremiti za tržište rada, dok uz obavezu da do 2025 100% proizvoda ima ambalažu koja je reciklirana ili se može ponovo upotrijebiti kreće s lokalnim aktivnostima za podizanje svijesti o važnosti recikliranja.
„Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini”, poručio je za kraj Laurentiu-Florin Dimitriu.