Zagrebačka pivovara potvrdila status Poslodavca Partnera i dobila novo priznanje Izvrsnost u izazovima

Diana Jokić, menadžerica korporativnih poslova u Zagrebačkoj pivovari

Zagrebačka pivovara dobila je čak dva certifikata koji potvrđuju da su jedan od najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca. I ove je godine Pivovara potvrdila status Poslodavca Partnera priznanjem koje konzultantska kuća Selectio dodjeljuje kompanijama koje pokazuju izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Kompanija je nositelj tog Certifikata od 2012. godine, a lista najboljih hrvatskih poslodavaca rezultat je ocjena renomiranih hrvatskih stručnjaka.

Osim Certifikata Poslodavac Partner, Zagrebačka pivovara je ove godine dobila i novo priznanje Selectia Izvrsnost u izazovima koje se dodjeljuje onim kompanijama koje su pokazale kvalitetno upravljanje ljudskim resursima i brigu o zaposlenicima tijekom pandemije koronavirusa. Osim isticanja važnosti fokusa na zaposlenike, cilj novog priznanja je i razmjena inicijativa i dobrih praksi koje su mnoge kompanije pokrenule u ovom izazovnom periodu.

„Primiti priznanje za upravljanje u vrijeme epidemije nas posebno veseli jer se jako trudimo osigurati uvjete koji će našim zaposlenicima garantirati sigurne uvjete za rad i maksimalnu zaštitu zdravlja, a da istovremeno ostvarimo što bolje poslovne rezultate. Zaposlenici su u Zagrebačkoj pivovari prioritet što pokazuje činjenica da smo uspjeli zadržati materijalna prava radnika“, izjavila je Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare.

Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare

Kompanije koje su nositelji priznanja Izvrsnost u izazovima prošle su kroz nezavisnu evaluaciju svojih HR praksi i to u područjima: agilnost i prilagodljivost kompanije, način organizacije rada i komunikacije sa zaposlenicima tijekom  krize, inicijative pokrenute s ciljem osiguranja fizičkog zdravlja, sigurnosti i dobrobiti zaposlenika te tehnološka spremnost kompanije za nove načine rada. Zagrebačka pivovara je u svim tim  područjima pokrenula brojne inicijative. Na samom početku koronakrize u svega nekoliko dana su se reorganizirali i prilagodili poslovanje novonastalim okolnostima, definirali nove ciljeve i unaprijedili poslovne procese. Briga za zdravlje zaposlenika ostala je pritom prioritet.

„Fleksibilno radno vrijeme i rad od kuće uveli smo i prije pojave koronavirusa, pa smo tijekom pandemije dodatno osigurali da zaposlenici mogu nesmetano raditi iz svojih domova. Doduše, zbog prirode posla nisu svi bili u prilici raditi od kuće, pa smo za te zaposlenike uveli stroge mjere zaštite kako bi sigurnost i očuvanje zdravlja naših kolega bili na najvišoj razini. Bilo je važno i komunicirati sa zaposlenicima, da oni osjećaju zajedništvo i da ih pravovremeno informiramo o svemu što se događa. To je ključno za motivaciju zaposlenika“, rekla je Diana Jokić, menadžerica korporativnih poslova u Zagrebačkoj pivovari. 

Uz uobičajene pogodnosti zaposlenika, za vrijeme krize uvedeni su novi oblici podrške, a kompanija je nastavila redovito komunicirati sa svim zaposlenicima dnevnim i tjednim newsletterima te internim objavama s fokusom na dobrobit i osjećaj sigurnosti. Osim toga, Zagrebačka je pivovara svojim zaposlenicima izrazila zahvalnost kroz personaliziranu gajbu piva, omogućena im je i besplatna stručna psihološka pomoć te dodatni benefiti poput korištenja kompanijskih automobila umjesto javnog prijevoza, organiziranog obroka u proizvodnji zbog smanjivanja rizika te financijska pomoć za zaposlenike pogođene potresom. Uvedeni su i posebni projekti poput zajedničke jutarnje virtualne tjelovježbe i recepata za zdrave i brze obroke.