Kako je kraj godine idealno vrijeme za promišljanje o vlastitim ciljevima i osobnom razvoju, poznati pivski brend Beck’s lansirao je novu kampanju pod nazivom Pobijedi svako ‘što ako’.
Brend poznat po kreativnim interaktivnim kampanjama, za koje je više puta i nagrađivan, u novu kampanju ponovno uključuje i svoje potrošače. Naime, krenuo je i Beck’sov nagradni natječaj za najbolju ‘Što ako’ priču i traje mjesec dana, a paralelno s prijavama koje će pristizati na web svoje će inspirativne priče pričati i poznati influenceri na Instagramu.
Beck’s ih želi nadahnuti da idu iznad svojih mogućnosti. Potiče ih da se maknu iz kalupa i krenu nekim novim, neizvjesnim putem. ‘Što ako’ mogu biti male stvari koje su ih uvijek mučile ili događaj o kojem su oduvijek sanjali, a koji im je promijenio život. To može biti ozbiljna ili zabavna, površna ili duboka, trivijalna ili smislena promjena.
“Što ako je polazište svake životne avanture. Pobjeđujemo kad napravimo prvi korak u prevladavanju svojih strahova, otpora i prekomjernog razmišljanja i jednostavno se predamo ljepoti životnog putovanja. Zato pozivamo naše obožavatelje da podijele svoje pobjedničke priče. Ime aktivacije poziv je svima koji još uvijek sumnjaju i koji se još uvijek pitaju ‘što ako’. ‘Pobijedi svako Što ako’ inkubator je različitih inspirativnih priča. Prije nego što podijele vlastitu priču, mogu se nadahnuti čitanjem drugih. U godini koja je bila posebno izazovna, ova tema dobiva još veći značaj”, ispričala je pozadinu nove Beck’s kampanje brend menadžerica Maja Bevanda.
Prijava na Beck’sov natječaj uključuje kratku priču od maksimalno 500 znakova, a najbolje priče o rušenju vlastitih barijera bit će nagrađene. Detalji o kampanji dostupni su na linku Pobijedi svako ‘što ako’.