Kompanija Nestlé Adriatic potpisala je ugovor s kompanijom UM – THRIVE kao svojim novim partnerom na Adriatic tržištu nakon vrlo konkurentnog natječaja
Od 1. siječnja 2021. godine UM-THRIVE (IPG) bit će medijski partner kompanije Nestlé na temelju predstavljanja temeljite medijske strategije kroz plaćene medijske kanale, uključujući digitalne i tradicionalne, pokrivši na taj način sve bitne stavke u okviru medijskog plana. Novi medijski partner dijeli uvjerenje kompanije Nestlé da je komunikacija jedna od najvažnijih strateških instrumenata u izgradnji brenda i reputacije. Opseg rada nove medijske agencije pokriva sva tržišta u Adriatic regiji (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Sjeverna Makedonija), sve medijske usluge poput medijske strategije, medijskog planiranja, zakupa medijskog prostora, procjene medijskog utjecaja, itd. na temelju dubinskog razumijevanja složenosti trenutnog regionalnog medijskog krajolika, kao i kroz opsežno razmišljanje o prilikama za izgradnju brenda s individualiziranim pristupom potrošačima, alate i inovacije u medijima.
„Vjerujemo da su mediji vrijednost koju treba razvijati i da su oni jedan od najvažnijih strateških instrumenata pri izgradnji brenda. Važnost prave kombinacije medija naročito raste u vremenu u kakvom sada radimo i živimo. S našim novim medijskim partnerom nastojat ćemo osigurati inovativne i jake medijske strategije za budućnost, kao i efektivan i efikasan pristup medijskoj kupovini. Medijske agencije u zemljama u kojima poslujemo su naši strateški partneri koji nas podržavaju u stvaranju pobjedničkih brendova i prilagodbi budućim medijskim kampanjama. Željeli bismo zahvaliti našim partnerima u prethodnim godinama i novom partneru na trudu i profesionalnosti koje su pokazali“, izjavila je Neli Angelova, direktorica komunikacija za Nestlé jugoistočno europsko tržište.
S novim partnerom Nestlé želi učvrstiti svoje snažne poslovne ambicije u Adriatic regiji i izgraditi snažno partnerstvo sa strateškim partnerima i pobjedničkim timovima.
„Vrlo smo zahvalni na prilici da budemo dio Nestlé medijskog tima i nastojat ćemo maksimalno pojačati marketinšku prisutnost i uspjeh kompanije u nadolazećim godinama. Radili smo neprekidno kako bismo osigurali najbolje opcije za Nestlé, koji dijeli naše ambicije – da budemo najbolji što možemo. I&F Grupa i UM tim u Adriatic regiji fokusiraju se na želje i ciljeve klijenta i sigurna sam da ćemo imati pozitivan utjecaj na poslovanje kompanije Nestlé. Kao izazivači budućnosti širom ovog vrlo interesantnog tržišta, stvari provodimo u djelo kroz efektivan i efikasan pristup operacijama na više tržišta. Naš cilj je upoznati potrošače s brendom Nestlé širom regije, bez obzira na to radi li se o hrvatskom priobalju ili užurbanim ulicama Beograda“, izjavila je Branislava Cargonov, regionalna generalna direktorica kompanije UM.