Studenac dobitnik međunarodnog priznanja Customer’s Friend

Foto: Tom Dubravec/ CROPIX

Međunarodna organizacija ICERTIAS potvrdila je kvalitetan odnos Studenca prema kupcima i posvećenost izvrsnosti

Studenac, vodeći maloprodajni trgovački lanac na Jadranu, dobitnik je zlatne medalje “Customer’s Friend – jer mi cijenimo svoje kupce“ i certifikata “Posvećeni izvrsnosti“. Cijenjeno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, sa sjedištem u Zürichu u Švicarskoj, a certifikacijskim statusom i medaljom odlikuju se tvrtke koje su posvećene izvrsnosti i uzornom odnosu sa svojim kupcima.

Zahvaljujući zadovoljenim visokim kriterijima certifikacije, Studenac je zbog izvrsnosti u odnosima s kupcima, korisničkoj podršci i kvaliteti ponude, izvanredne usluge, ali i napora uloženih u podizanje kvalitete ukupnog korisničkog iskustva te zadovoljstva svojih kupaca stekao pravo na korištenje certifikata Customer’s Friend te je nagrađen medaljom. Jedan je od ciljeva ove potvrde isto tako potaknuti i promovirati kvalitetniji odnos između tvrtki i klijenata, ali i zaposlenika te poslovnih partnera.

„Naši kupci iznimno su nam važni, a međunarodno priznanje Customer’s Friend još je jedna potvrda naše uspješne predanosti u izgradnji i održavanju kvalitetnih odnosa. Posebnost je trgovina Studenca i to što, zbog manjeg formata, a bogate ponude i usluge, svojim kupcima možemo biti pravi susjedi i prijatelji. Sve su to čimbenici koji utječu na iskustvo kupnje, a jedan od naših prioriteta upravo je povećanje zadovoljstva naših kupaca i samih zaposlenika. Posebno želim zahvaliti svim zaposlenicima Studenca, od onih u prodavaonicama i na terenu do onih u uredima, jer su svi zaslužni za ovo priznanje i mogu biti ponosni što svojim trudom mijenjaju kompaniju nabolje“, istaknula je Nina Mimica, direktorica marketinga u Studencu.

Također, naglasila je kako je Studenac u prethodnih godinu dana pokrenuo i unaprijedio mnogobrojne projekte kojima je u središtu kupac, poput ponude “Kupi i pokupi“ te mogućnosti slanja i preuzimanja paketa, a proširene su i usluga plaćanja režija i ponuda to go te su uvedene loyalty akcije. Kompanija priprema i mnogobrojne nove aktivnosti, a pri njihovu osmišljavanju vode se i pažljivim osluškivanjem potreba svojih kupaca.