Nakon Lidla i Konzuma, te Kauflanda i Plodina, u posljednja tri mjeseca kupci su redom najviše posjećivali Interspar (49,1%) i Spar (44,4%) te Tommy (18,5%), Studenac (14,3%) i Eurospin (11,6%)
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetilo Lidl (76,5%) i Konzum (75,3%). Manji broj ispitanika je posjetio Kaufland (61,1%) i Plodine (60,2%) te Interspar (49,1%) i Spar (44,4%) dok najmanju posjećenost imaju Tommy (18,5%), Studenac (14,3%) i Eurospin (11,6%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Lidl i Kaufland imaju podjednak rezultat – najčešće ih posjećuje nešto više od jedne petine građana. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci.
Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca. Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja 3 mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.
Najveći udio preporuka ima Lidl (69,9%) te Kaufland (58,1%), dok nešto više od polovine kupaca preporučuje Konzum. Kaufland, Konzum i Lidl imaju podjednak indeks lojalnosti. Indeks lojalnosti trgovačkog lanca Tommy je značajno viši nego preporuka, što je rezultat regionalne prisutnosti.
Značajno niži indeks lojalnosti imaju Plodine, Interspar, Spar i Studenac, dok Eurospin, s obzirom na kratku prisutnost na tržištu ima vrlo nizak indeks lojalnosti, ali visok udio preporuke.