Vivre 9. godišnjicu slavi s ostvarenim prihodom većim od 261 milijun eura

Vivre, vodeći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma, koji je prisutan na devet tržišta u središnjoj i istočnoj Europi, svoju 9. godišnjicu slavi s ostvarenim prihodom od prodaje većim od 261 milijun eura. U tom je periodu brendu Vivre svoje povjerenje dalo više od 1,1 milijun jedinstvenih kupaca, a do kraja 2021. godine cilj je premašiti brojku od čak 1,4 milijuna kupaca iz 9 zemalja koji su najmanje jednom kupili neki komad namještaja ili predmet za uređenje doma na Vivreovim internetskim trgovinama.

U Hrvatskoj, koja je četvrto najveće tržište, tvrtka slavi 7 godina prisutnosti s prodajom od preko 30 milijuna eura i više od 125.000 zadovoljnih kupaca. Što se tiče ukupnog broja obrađenih narudžbi u 9 godina Vivreovog postojanja, od 6,3 milijuna paketa koji su stigli do zadovoljnih kupaca u 9 zemalja u kojima tvrtka posluje, njih čak 600.000 stiglo je na adrese u Hrvatskoj, čineći je četvrtim najvećim tržištem i u tom segmentu, nakon Rumunjske, Bugarske i Mađarske. Najtraženija kategorija proizvoda bila je namještaj, koja je u posljednjih devet godina ostvarila ukupan prihod od prodaje u vrijednosti većoj od 80 milijuna eura.

Gotovo desetljeće poslovanja obilježio je i uzlazni trend prodaje u prvom kvartalu 2021., uz ostvareni rast od oko 28 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Osim toga, poslovna linija Vivre Marketplace, pokrenuta 2020. godine, koja trgovcima olakšava prodaju proizvoda na Vivreovim platformama, pokazala se vrlo uspješnom te je do danas uključila više od 500 aktivnih dobavljača.

“Vivreovu 9. godišnjicu dočekali smo poslujući u 9 zemalja i držeći korak s brzim tempom kojim se tržišni segment e-trgovine razvija. Rast u prvom tromjesečju 2021. pokazuje nam da smo na dobrom putu ostvarenja predviđenog godišnjeg rasta od 30 %, što nam daje dodatan poticaj za važne investicije u svim poslovnim područjima, sa željom da u narednim godinama postanemo glavni online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma u regiji”, rekla je Monica Cadogan, izvršna direktorica i suosnivačica tvrtke Vivre.

U sklopu slavljeničke kampanje Vivreovi kupci sve do 19. svibnja 2021. imaju prilike uživati u popustima i do 80 % na namještaj, kauče i naslonjače, kućni tekstil, kuhinjski pribor i pribor za jelo, ukrase, tepihe i mnoge druge kategorije, dok će za narudžbe koje premašuju iznos od 500 kn moći ostvariti besplatnu dostavu.