Brendovi za njegu kose u vlasništvu korporacije Procter & Gamble, udružili su snage kako bi omogućili potrošačima da donose ekološki osviještene odluke i da poboljšaju životne navike. Zahvaljujući uvođenju novog i inovativnog pakiranja koje se sastoji od aluminijske bočice i vrećice za ponovno punjenje, ljubitelji brendova Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie više neće morati birati između lijepe kose, zdravog vlasišta i dobrobiti planeta. Nova ambalaža omogućit će milijunima kućanstava diljem Europe da smanje potrošnju plastike čak za 60 %.
Procter & Gamble Beauty značajno je ubrzao plan za 2030. godinu, kojem je cilj smanjenje upotrebe čiste plastike za 50 % u pakiranjima šampona i regeneratora za kosu. Zahvaljujući promjenama poput ove, taj će cilj biti postignut već do kraja 2021., zbog čega će se, u kombinaciji s mogućnošću ponovne uporabe ambalaže, uporaba čiste plastike smanjiti za preko 300 000 tona2.
“Znamo da je ovo tek početak, no vjerujemo da korištenje pakiranja koje omogućuje ponovno punjenje ima moć donijeti puno dobrog našem planetu. Želimo podržati potrošače u njihovim težnjama da žive u ekološki održivim kućanstvima. Svjesni smo da velik broj korisnika naših proizvoda pokušava smanjiti količinu otpada koji proizvode, a drago nam je da im možemo pomoći da to postignu”, izjavila je Justyna Ignasiak – Kretowicz, direktorica P&G Beauty komunikacija.
Proizvodi za kosu Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie odsad su dostupni u aluminijskim bocama za višekratnu uporabu i vrećicama za ponovno punjenje. Tijelo pakiranja izrađeno je od 100 % izdržljivog aluminija, koji se može ponovno puniti tijekom više od pet godina te je u potpunosti reciklabilno. Vrećice za punjenje izrađene su od monomaterijala PE laminata, a proizvedene su sa 60 %1 manje plastike. Povrh toga, materijal se u potpunosti može reciklirati3. Ova je eko-transformacija prvi korak ka odgovornoj ljepoti koja će potrošačima svakodnevno pomagati u održivijim izborima.
Boce su također i stilski dodatak kupaonici, a osim što zadovoljavaju estetske kriterije, dizajn svakog pakiranja odražava i posebne značajke te karakter svakog brenda: Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie.
Glavni zadatak Head & Shouldersa je pružiti njegu vlasišta i zaštitu od peruti. Međutim, brend je također posvećen radu na održivom razvoju. Prije nekoliko godina, na tržište je stiglo i posebno pakiranje djelomično4 izrađeno od plastičnog otpada prikupljenog s oceanskih plaža u Europi.
Pantene, vodeći svjetski brend u kategoriji njege kose, istraživanjem je dokazao kako je zdrava i njegovana kosa ključna za samopoštovanje. Zato je misija Pantenea pružiti inovativne proizvode koji će svima omogućiti da dobiju željenu zdravu i jaku kosu. Brend također podržava društveno odgovorne projekte koji promoviraju sve vrste ljepote i aktivno djeluje u korist lokalnih zajednica.
Herbal Essences predano nastoji dokazati da prirodni sastojci imaju istinsku snagu koja se može pametno koristiti u njezi kose. Brend se udružio s Kraljevskim botaničkim vrtovima (KEW) kako bi svojim proizvodima u njegu kose donio najvrjednija otkrića iz botaničke znanosti. Zajedno s KEW-om, Herbal Essences proizvodi šampone i regeneratore s preko 90 % prirodnih sastojaka koji imaju stvaran i opipljiv učinak na kosu. Odgovornost brenda također leži u održivom izvoru prirodnih sastojaka. Budući da se proizvodi ne testiraju na životinjama, Herbal Essences podržava i PETA svojom Cruelty Free oznakom.
Aussie najveći dio rada posvećuje dostizanju ideala predivne, prirodne kose u koju ne treba uložiti puno truda ni vremena. Osim kreiranja učinkovitih i mirisnih maski, regeneratora i šampona za kosu, brend je vrlo angažiran i na području održivosti. Tako prirodni sastojci dolaze od australskih poljoprivrednika, a i njihovi proizvodi su obilježeni certifikatom PETA Cruelty Free. Aussie također naporno radi na otklanjanju posljedica nedavnih australskih požara.
Rad na održivom razvoju ukorijenjen je u pet međusobno povezanih vodećih načela kojima se P&G Beauty vodi u svojem poslovanju:
● kvaliteta i izvedba
● sigurnost
● održivost
● prozirnost
● jednakost i uključenost.
P&G-ovo uvođenje inovativnog sustava punjenja u pakiranju proizvoda za njegu kose samo je jedan od načina na koje ova korporacija brine za okoliš, a koji će preko 200 milijuna europskih kućanstava omogućiti da smanje upotrebu plastike. Kao rezultat, u Europi će se proizvoditi 300 milijuna manje boca izrađenih od čiste plastike5, čime će se uštedjeti preko 10 000 tona takve plastike godišnje.
Više o pokretu održive ljepote na ovom linku.