A1 Hrvatska raspisao natječaj za domaće dizajnere Ti kreiraš

A1 Hrvatska poziva sve dizajnere na sudjelovanje u nagradnom natječaju Ti kreiraš! za dizajn nove radne odjeće za zaposlenike. Nagradni fond za najbolja rješenja iznosi 30.000 kuna

Na natječaj, koji traje do 5. srpnja, mogu se prijaviti pravne osobe te fizičke osobe kao vlasnici obrta ili registrirane djelatnosti koje se bave djelatnošću dizajna i izrade odjeće na području Hrvatske. Uvjeti i detalji natječaja, kao i prijavni obrazac, dostupni su na A1 web stranicama.

Cijeli proces, od odabira dizajnerskog rješenja do njegove izvedbe i primjene, provest će se u suradnji s domaćom tvrtkom Naftalina, koja je već četiri desetljeća posvećena izradi radne odjeće za neke od najuspješnijih hrvatskih tvrtki. Upravo su obrtnički počeci Naftaline i mjesto koje zauzima danas odličan primjer kako u malim i srednjim tvrtkama leži veliki potencijal kojem treba pružiti priliku. Kako je pandemija najviše pogodila poslovanje upravo malih i srednjih poduzeća, A1 Hrvatska kao društveno odgovorna kompanija ovim natječajem želi im dati dodatni poticaj.

Jasmina Alijagić, stručnjakinja za brand strategiju, Josipa Maslać-Petričević, vlasnica Naftaline i Deana Matulić Jagušt, stručnjakinja za internu komunikaciju

„Odabir ovakve tvrtke potaknut je željom da se pokaže kako se malom podrškom kreativno snažnom dijelu društva lako može omogućiti da postane vidljiviji te da unaprijedi i razvije svoje poslovanje. Našom strategijom održivosti i društveno odgovornog poslovanja promičemo znanje, kreativnost i inovativnost domaćih kompanija. Svjesni smo izuzetnog značaja koji za svaku zajednicu ima lokalna proizvodnja, jer i mi možemo rasti samo kad raste zajednica u kojoj djelujemo“, izjavila je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda i marketinških komunikacija u A1 Hrvatska.

Kako bi nova radna odjeća u najboljem svjetlu predstavljala brend, A1 Hrvatska pozvao je i svoje zaposlenike da sudjeluju u odabiru najboljeg dizajna. Naime, u žiriju za izbor dizajna nove radne odjeće osigurano je i mjesto za jednog od zaposlenika koji će svojim savjetima i saznanjima iz prve ruke pomoći da nova odjeća bude što ugodnija i po željama zaposlenika.

Za A1 Hrvatska održivo poslovanje nije samo pitanje dugoročne profitabilnosti, već i zadovoljstva i motivacije zaposlenika, ali i odgovornosti prema okolišu i zajednici u kojoj posluju. Natječaj je još jedna od zelenih aktivnosti kojima A1 Hrvatska u sklopu svog programa održivosti Čini pravu stvar promiče ekološki i društveno prihvatljivije, učinkovitije i održivije načine rada i života.