Kada su u pitanju preporuke, najveći broj kupaca preporučuje Lidl (71,6%) i Kaufland (60,3%) dok jedna polovina preporučuje Konzum (50,6%)
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,5%), Konzum (73,3%) i Kaufland (69,8%) dok je manji broj ispitanika posjetio Plodine (54,6%). Interspar i Spar posjećuje podjednak broj kupaca, manju posjećenost imaju Tommy (20,8%), KTC (16,5%), NTL (15,3%) i Studenac (13%).
Eurospin (8,2%) i Loniu je posjetilo manje od 10% kupaca u posljednja tri mjeseca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Lidl i Kaufland imaju podjednak rezultat – najčešće ih posjećuje nešto više od jedne petine građana.
Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci. Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (71,6%) i Kaufland (60,3%) dok jedna polovina preporučuje Konzum (50,6%). Podjednak broj kupaca preporučuje Plodine (43,0%) i Interspar (42,5%) dok nešto manje od jedne trećine (31,3%) preporučuje Spar. Značajno manji broj preporučuje ostale lance.
Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer ima Eurospin, koji preporučuje više kupaca nego što ga posjećuje. Od ostalih lanaca najveći udjel imaju KTC, Tommy i Lidl.
Agencija Hendal kontinuirano provodi preporuka udio preporuka istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U svibnju 2021. uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.