IZTL: Konzum, Lidl i Kaufland najčešće posjećeni lanci

Istraživanje agencije Hendal kao mjesta najčešće kupnje navodi Konzum (28,7%), Lidl (25,2%) i Kaufland (18,8%) dok manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance

Pripremila: Martina Soršak Susović, Hendal

Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,9%) i Konzum (76,6%), Nešto manji udio posjetio je Kaufland (63,4%), dok je Plodine posjetilo nešto više od polovice kupaca (56,7%).

Podjednak broj je posjetio Spar (40,8%) i Interspar (39,1%) te Studenac (32,5%) i Eurospin (27,1%). Nešto više od petine kupaca je posjetilo Tommy dok je oko 15% posjetilo NTL i KTC.

Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Lidl i Kaufland su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance. Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca.

Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.

Najveći udio preporuka ima Lidl (67%) te Kaufland (54,8%) i Konzum (53,6%). Ta tri lanca imaju ujedno i najviši indeks lojalnosti. Visok indeks lojalnosti ima i Tommy, pri čemu je indeks viši od udjela preporuka, a razlog tome je regionalna prisutnost.

————————————

Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku koji je u studenom 2024. obuhvatio 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.