Novi okus King Ruby izrađen je od popularne ružičaste čokolade
Ledo je lansirao novu kampanju BreaKING rules u sklopu koje je predstavio velik broj novih formata i proizvoda KING brenda. Uz dobro poznate King štapiće i čašice koje su lansirane prošle godine, svi ljubitelji Ledo sladoleda od ove godine mogu uživati i u King kornetima.
King asortiman je proširen i multipakiranjima pa se tako tijekom ljeta uz King Double, može uživati i u praktičnim King Excite i Obsession multipakiranjima, kao i King čašama od 450 ml. Najveća inovacija u King asortimanu te nositelj cijele BreaKING rules kampanje ove godine zasigurno je King Ruby štapić – sladoled okusa prženog badema s unutarnjim i vanjskim preljevom od prirodne, ružičaste Ruby čokolade. Cjelokupnu King liniju proizvoda tako sada čini ukupno 18 sladoleda – na štapiću, korneta, sladoleda u manjim čašicama kao i većim čašama i multipakiranju što potrošačima omogućava širok izbor opcija, odnosno okusa, formata i veličina kojima je zajednička najviša kvaliteta sastojaka i jedinstvenost okusa.
Svi spomenuti King proizvodi ove su godine predstavljeni u novom, upečatljivom i koloritnom ruhu, inspiriranom dizajnom King čašica. Riječ je o dizajnu za koji je prošle godine osvojena prestižna Red Dot nagrada, a koji je prepoznat i na ovogodišnjem nacionalnom natjecanju u kreativnosti tržišnih komunikacija IdejaX, gdje su King čašice osvojile čak dvije nagrade za dizajn i branding.
„King je brend koji dugi niz godina zaista opravdano uživa kraljevsku titulu i povjerenje naših potrošača, a nakon što smo brend proširili u velik broj novih formata i pakiranja te ih predstavili u potpuno novom dizajnu, željeli smo cijeli proces razvoja i evolucije brenda predstaviti na novi i nešto drugačiji način. Tako je nastala nova komunikacijska platforma „BreaKING rules“ koja na hrabar i odvažan način pokazuje kako i za velike i male životne stvari nije uvijek potrebno slijediti utabana pravila, već stvarati svoja vlastita i jednostavno uživati u životu. King poziva na odvažnost u životu te potiče sve da budu svoji i autentični“, izjavila je Latica Ivanišević Krasnić, regionalna direktorica marketinga Leda i Grupe Smrznuta Hrana.