Kada je riječ o shoppingu, prva stvar koju bi danas hrvatski građani voljeli vidjeti kao pozitivnu promjenu na bolje je – veća ljubaznost prodavača, a najbitnijim pri kupnji smatraju cijenu i kvalitetu
Hrvatski građani danas se prilikom kupnje najviše vesele dobroj cijeni i vrhunskoj kvaliteti. Upravo cijenu i kvalitetu navode kao najvažnije čimbenike prilikom shoppinga. Najviše se pri kupnji boje visokih cijena, prevara i nekvalitete, a najvažniju moguću promjenu na bolje kod shoppinga smatraju – veću ljubaznost prodavača.
Ovo je samo dio zanimljivih odgovora hrvatskih potrošača anketiranih prošlog mjeseca od strane međunarodne istraživačke i certifikacijske organizacije ICERTIAS.
Primjerice, kada se ispitanike u ovom anketiranju upitalo “Što vam je prvo na pameti kada je riječ o kupnji danas?” većina ispitanika odgovorila je – “novac”, te potom: haljina, hrana, kruh, cipele, skupo, odjeća… Kada se ispitanike upitalo što im je sada najbitnije kod kupnje, većina upitanih odgovorila je – “cijena”, te potom: kvaliteta, brzina, hrana i dr.
Kod kupnje ih najviše veseli dobar izbor, niska cijena i dobra kvaliteta, a u shoppingu za njih najveću vrijednost ima kvaliteta i ponovno – dobra cijena kao i ljubaznost te brzina prodavača. Kada je riječ o tome što im najviše nedostaje danas pri kupnji, uvjerljivo najčešći odgovor potrošača u Hrvatskoj je “novac”, te potom vrijeme i ograničenost ponude odnosno loš izbor.
Naše sugrađane, kako navode u ovoj anketi, prilikom kupnje najviše smetaju gužva, te potom visoke cijene, neljubaznost i maske. Zanimljivo, “ljubaznost” hrvatski građani navode kao najbitniju pozitivnu promjenu koju bi sada voljeli vidjeti prilikom kupovine, tek potom veću kvalitetu, bolji izbor, veći asortiman, bolje cijene, više akcija i dr.
Sve su ovo odgovori, odnosno rezultati najnovijeg istraživanja u Hrvatskoj renomirane međunarodne organizacije ICERTIAS. Cjelokupno anketiranje potrošača u Hrvatskoj za potrebe ovog istraživanja provedeno je od 5. do 21. srpnja 2021. putem web ankete na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku za građane starije od 17 godina (N=1.200).