U prvih osam mjeseci 2021. Zvijezda je prodala 20,7% više gotove robe nego u istom razdoblju prošle godine, uz rast količinskog izvoza za 55%
Dobri poslovni rezultati, ulazak u novu kategoriju plant based proizvoda i povjerenje potrošača obilježavaju prvih 105 godina poslovanja Zvijezde, koliko ova proizvodna tvrtka slavi u rujnu 2021.
Utemeljena na tradiciji, izvrsnosti i inovativnosti, Zvijezda od samih početaka, 1916. godine do danas, postavlja standarde te pomiče granice, predstavljajući prvo domaćem tržištu margarin 1956. godine, a zatim već 1959. i prvu majonezu, uz suncokretovo ulje koje je već desetljećima neizostavni proizvod u gotovo svakom kućanstvu. Danas je Zvijezda i dalje nesporni tržišni lider u proizvodnji biljnih ulja.
Prema BRANDpuls istraživanju, Zvijezdino suncokretovo ulje najsnažnija je robna marka i prvi izbor potrošača u Hrvatskoj, dok je Zvijezda majoneza treći najsnažniji brand u Hrvatskoj*.
Stoga je prema snazi svojih brendova Zvijezda jedna od najboljih kompanija u Hrvatskoj te svoje poslovanje nastavlja graditi i razvijati u sklopu Fortenova grupe, odnosno njene Poslovne grupe ulja, postižući značajne sinergije i unapređenja. Zvijezdini brendovi su danas tako, osim u Hrvatskoj, prepoznati i šire na svim tržištima regije zbog svoje kvalitete i inovativnosti.
„Unatoč izazovima koji nas nisu zaobišli tijekom pandemije, zahvaljujući povjerenju potrošača i održavanju kvalitete proizvoda, s fokusom našeg tima na inoviranje, 105. obljetnicu Zvijezdina poslovanja dočekali smo s dobrim rezultatima“, izjavio je Tomislav Alagušić, direktor Zvijezde.
Obljetnicu prate i izvrsni poslovni rezultati. U prvih osam mjeseci 2021. Zvijezda je prodala 20,7% više gotove robe nego u istom razdoblju lani. Fokus na usavršavanje proizvodnje, modernizaciju i predstavljanje novih proizvoda odrazio se i na odlične rezultate u izvozu, mjerljive u rastu količinskog izvoza za 55%, u odnosu na 2020.
„Ovog rujna obilježavamo 105 godina kako predvodimo trendove i uvodimo inovativne proizvode koji odgovaraju potrebama potrošača. Drago nam je da potrošači to prepoznaju i što nam dobri rezultati otvaraju vrata za partnerstva koja imamo s Udrugom Zagreb za sindrom Down i Udrugom slijepih Zagreb s kojima radimo na osnaživanju članova društva koji nisu toliko vidljivi, te ćemo u tom smjeru i nastaviti vraćati svoj doprinos zajednici“, dodao je Tomislav Alagušić.
Osim uvođenja novih proizvoda pod Zvijezdinim brendom, poput delikates majoneze s dodatkom tamnog piva koja je ovog ljeta bila traženi proizvod na policama, i namaza Butissimo koji je predstavljen prošle godine, Zvijezda je ove godine u suradnji s PIK Vrbovcem razvila cijelu novu liniju proizvoda – Planet of plants koja predstavlja prvu hrvatsku inovativnu plant based liniju od sedam proizvoda od kojih niti jedan ne sadržava jaja, gluten i soju, a zbog čega su pogodni i za vegane i vegetarijance, kao i za fleksitarijance.
*BRANDscore 2021. Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.