Na Ecommerce Day 2019 proglašene najbolje web trgovine u Hrvatskoj

Na Konferenciji Ecommerce Day 2019, održanoj u srijedu, 17.travnja u Zagrebu, dodijeljene su 22 nagrade za izvrsnost u web prodaji. Najbolje web trgovine, prema mišljenju međunarodne stručne komisije, ali i domaćih potrošača, su trgovine lafaboo.com i namještaj.hr, prva u kategoriji malih, a druga velikih web trgovina. Kupci su najboljom trgovinom ocijenili specijaliziranu web trgovinu cvjecarnicaljubica.com. Natjecanje Web trgovac godine organiziraju Shopper’s Mind Hrvatska i tvrtka Ceneje.

Na ovogodišnje natjecanje Web trgovac godine 2019. prijavilo se rekordnih 195 web trgovina, a predsjednik međunarodne stručne komisije Matej Kolšek je otkrio kako su ovogodišnji natjecatelji nadmašili sva očekivanja. „U pet godina organizacije natjecanja Web trgovac godine u Hrvatskoj, kvaliteta prijavljenih web trgovina se neizmjerno poboljšala. Raduje nas što natjecatelji prihvaćaju savjete stručne komisije i podatke iz izvješća kojeg im dostavljamo nakon ocjenjivanja trgovine te zaista kontinuirano rade na poboljšanjima“, dodao je.

GLAVNE NAGRADE WEB TRGOVAC GODINE 2019

Web Champion Award: namjestaj.hr
Web Challenger Award: lafaboo.com

POSEBNE NAGRADE

1st People’s Choice Award: cvjecarnicaljubica.com
2nd People’s Choice Award: male-stvari.hr
3rd People’s Choice Award: maskice.hr

NAGRADA KOMISIJE

The Shopper’s Mind WEB Challenger Committee Award: proteone.hr
The Shopper’s Mind Web Champion Committee Award: ekupi.hr

POSEBNA PRIZNANJA

U kategoriji Usluge: Allianz.hr
U kategoriji Grupna kupovina: Ponudadana.hr

NAGRADE PO KATEGORIJAMA:

Audio & Video: sonusart.hr
Automoto: kupigume.hr
Kids Accessories & Toys / Kids & Family: lafaboo.com
Home & Garden: klimakoncept.hr
Books, Office & School: printink.hr
Health & Beauty: adrialece.hr
Furniture: adrialece.hr
Footwear: sportvision.hr
Fashion & Accessories: watch-a-porter.com
IT & Consumer Electronics: conrad.hr
Specialised Store: zooplus.hr
Sports: grosbasket.com
Telco & Mobile: mobis.hr
Web Shopping Mall: zutiklik.hr
Fun & Gifts: partypops.hr
Healthy Food & Supplements: biobio.hr

„Pobjedu pripisujemo našem odnosu prema klijentima. Maksimalno se trudimo pružiti najbolju moguću uslugu i klijentima izaći u susret što više možemo“, otkrila nam je Ana Popović iz trgovine Namještaj.hr. Ključ uspjeha vidi u kontinuiranom ulaganju u razvoj web trgovine, povećanje asortimana i poboljšanje usluga. „Našim klijentima nudimo kupovinu bez rizika. Plaćanje unaprijed nije potrebno, narudžba se može besplatno vratiti unutar 365 dana, dostava je besplatna i što je najvažnije, vršimo ju vlastitom dostavnom službom kako bismo omogućili sigurnu isporuku namještaja“, istaknula je Popović.

„Ovo nam je prvo natjecanje do sada i prvi puta smo doživjeli svoje e-commerce iskustvo koje je u našem slučaju vrlo pozitivno.Ova nagrada nam jako puno znači jer je to neka vrsta potvrde da ono što radimo, radimo dobro i vjerujem da će ova nagrada još više učvrstiti povjerenje naših kupaca koji čine naš veliki oslonac. Osjećaj je zaista fenomenalan, tim više kada znaš koliko truda i rada je uloženo u cijeli projekt i kada vidiš da su to kupci prepoznali“, poručila je Marijana Birkić Lovegrove iz Lafaboo. „Mi sve naše proizvode biramo s puno pažnje i ljubavi, trudimo se kupcima ponudi kvalitetne igračke te na taj način poticati dječju igru koja je iznimno važna za njihov razvoj. Vjerujemo da naše igračke pružaju mogućnost roditeljima da kvalitetno provedu vrijeme sa svojom djecom i da se zajedno igraju. Zato je naša misao vodilja – Neka igra nikada ne prestane!“, rekla je Birkić Lovegrove.

Ecommerce Day 2019 srušio sve rekorde!

Najveća regionalna ecommerce konferencija, koja se održava već 5. godinu zaredom u Hrvatskoj, okupila je više od 300 posjetitelja, što domaćih što stranih. Predavači su stigli iz različitih dijelova svijeta i “protresli” aktualne teme dinamičnog ecommerce tržišta.

Darko Dujić (Shopper’s Mind Hrvatska – smind.hr) otvorio je Ecommerce Day 2019. dok je Vladimir Stanković (Camper) istaknuo da živimo u vremenu digitalnog darvinizma u kojem se i tehnologija i potrošači puno brže prilagođavaju dinamici tržišta nego što to rade tvrtke.

Laszlo Szetnics iz Mastercarda govorio je o nadolazećoj regulativi i PSD2 provjeri Strong Cardholder Authentication. Na bini je otkrio web trgovcima kako svojim kupcima osigurati pametna, jednostavna i sigurna online plaćanja, a s druge strane Jaroslav Snajdr iz Boston Consulting Group govorio je o idućim koracima razvoja e-ecommerce tržišta prognozirajući da će: “Ubrzani rasti i razvoj e-ecommerce tržišta u CEE regiji do 2022. narasti za više od dvostruko.” Tomáš Braverman (Heureka Group) pojasnio je i otkrio web trgovcima koja se tržišta u regiji isplati osvojiti. Janko Medja (Leanpay) komentirao je: “Online sustav plaćanja mora biti jednostavan i besprijekoran kako bi se smanjila stopa napuštanja košarice. Brzina i fleksibilnost ključ su uspjeha!” dok je Filip Ivanišević (Infobip) prokomentirao: Milenijalci su pokretači promjena, a iskustvo korisnika je neprocjenjivo!”

Druga velika imena koja su sudjelovala na programu bila su: Tomislav Lažeta (DPD), Bartlomiej Behnke (Intersport), Kaspars Drikis (RTB House), Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey), Vice Božić (GoAds), Ivica Kruhek (Marker) vrhunski predavači iz digitalnih agencija iz čitave regije i GDPR stručnjak Nandino Lončar.

Središnji dio događaja – panel o budućnosti ecommerca

Održao se tu i panel s govornicima iz: Luka Škacan (Hrvatska pošta), Filip Ivanišević (Infobip) i Vladimir Stanković (Camper), a panel je vodio Darko Dujić, direktor sMind i tvrtke Ceneje koji je ujedno i član izvršnog odbora Heureka Grupe. Filip Ivanišević istaknuo je da se Infobip nastoji prilagoditi trendovima, ali kupac je taj koji određuje načine komunikacije. „Morate zapamtiti pojam ReachCommunicationServices – SMS uskoro dobiva sve reach funkcionalnosti slične WhatsAppu ili Viberu.“ 

Luka Škacan smatra da digitalizacija „core procesa“ nema alternative i da se o tome ne treba raspravljati. „Zahtjevi potrošača rastu, a standardi se rapidno mijenjaju“, komentirao je Škacan dok je Vladimir Stanković napomenuo kako i u online treba razmišljati o multi-channelu: „Brendovi trebaju iskoristiti i druge top distribucijske kanale koji im mogu ponuditi nenadoknadiv storytelling“

Bio je to program stručnjaka iz čitave regije, panela i networkinga uz najveći mogu performans – odlična vrijednost i pridobiveno znanje na jednom mjestu s govornicima koji motiviraju i inspiriraju. Sigurni smo da je svaki posjetitelj ponio znanje, motivaciju i pokoju novi ideju.