Pripremili smo za vas četiri jednostavna prijedloga koja možete implementirati u kratkom roku s ciljem postizanja boljih rezultata prodaje vaše web trgovine – garantiramo da će učinak svakako biti primijećen!
Piše: Monika Polanec, Jeftinije.hr
Zbog izvanrednih okolnosti, brojne su se aktivnosti na području online poslovanja od sredine prošle godine pomaknule sa svojih uobičajenih puteva. Rast online kupovine potaknut je globalnom epidemijom koja je drastično ubrzala digitalnu transformaciju.
Dostupnost od 0-24 sata, jednostavna i brza kupnja i sigurnost koju za očuvanje zdravlja pruža online kupnja neki su od ključnih faktora zbog kojih volimo kupovati online.
Svakim je danom sve manje straha i bauka oko online kupovine. Vratimo li se 20-tak godina unatrag, gotovo je nemoguće zamisliti da će ovako veliki broj Hrvata koristiti online trgovine: prema istraživanju koje je u rujnu ove godine provela Udruga eCommerce Hrvatska, 36% Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno dok svaki peti Hrvat putem interneta kupuje nekoliko puta tjedno.
Nakon odjeće i obuće koji se najviše kupuje online, slijede namještaj, hrana i tehnika. Zbog pristupačnih cijena i same dostupnosti, ponuda ovih artikala često je bolja nego u klasičnim trgovinama.
KAKO POSTATI VODEĆI
Vjerujemo da nema web trgovca koji ne želi dobiti kvalitetne povratne informacije svojih kupaca, primiti detaljne tehničke analize svoje web trgovine te, naposljetku, ako mu pođe za rukom, kvalificirati se među najbolje i najprepoznatljivije među kupcima. Želite svojim kupcima ponuditi najbolje online iskustvo?
Što konkretno možete napraviti u nekoliko dana ili tjedana kako biste optimizirali rad svoje web trgovine i postali vodeća web trgovina u državi ili regiji? Pripremili smo četiri jednostavna prijedloga koja možete implementirati u kratkom roku s ciljem postizanja boljih rezultata prodaje vaše web trgovine – garantiramo da će učinak svakako biti primijećen!
Osigurajte sigurnost SSL certifikatom
Sa SSL certifikatom možete učinkovito zajamčiti sigurnost jer osiguravanjem protočnosti podataka istovremeno izbjegavate mogućnost prisluškivanja komunikacije između korisnikovog preglednika i web stranice te prijenosa podataka između njih. Sve u svemu, koštat će vas niti sat vremena rada, a povjerenje između vas i vaših kupaca će ojačati.
Ažurirajte kontakt podatke i opće uvjete
Redovito pregledavajte sve podatke na web stranici. Ažurnost možete osigurati jedino kontinuiranim upravljanjem sadržajem. U svoju dnevnu ili tjednu rutinu uključite brz pregled kontakt informacija; nemojte dozvoliti ni najmanju pogrešku pri telefonskom broju, email adresi i ostalim relevantnim podacima. Vrijeme koje ćete posvetiti kontroli podataka, odnosno rutini pregledavanja neće premašiti nekoliko sekunda ili minuta, a dopunjavanje i uređivanje općih uvjeta i usklađivanje s aktualnim zakonskim zahtjevima neće vam uzeti više od nekoliko sati dragocjenog vremena.
Dopunite opise i slike proizvoda
Točni i precizni opisi proizvoda te fotografije s odgovarajućom dozom informacija pozitivno će utjecati na vašu SEO vidljivost. Drugim riječima, uz malo truda značajno ćete poboljšati percepciju svoje web trgovine i kupovno iskustvo vaših online kupaca. Nemojte zanemarivati važnost dobrog korisničkog iskustva i ovom zadatku posvetite sljedećih 5 sati.
Omogućite svojim online kupcima da kupuju bez registracije
Jedan radni dan posvetite kreiranju mogućnosti kupnje bez registracije kojeg priželjkuje većina web kupaca jer im omogućuje brzu kupnju bez obveze i poželjniji je način kupnje od kreiranja korisničkog računa. U protivnom će digitalno spretan online kupac vrlo brzo pronaći konkurentsku web trgovinu u kojoj će zaista moći uštedjeti svoje vrijeme i trud.