Usporedili smo udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer ima Tommy, kojeg preporučuje više kupaca nego što ga posjećuje, a od ostalih lanaca najveći udjel imaju KTC, Kaufland, Lidl i Interspar
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (83,6%) i Konzum (74,8%). Slijede Kaufland (67,4%) i Plodine (59,5%), dok je manji broj ispitanika posjetio Spar (46,3%) i Interspar (44,7%).
Manju posjećenost imaju Eurospin (28%), Tommy (20,2%), KTC i NTL (17,7%) i Studenac (15,7%). Loniju je posjetilo 6,8% kupaca u posljednja tri mjeseca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland imaju podjednak rezultat. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci.
Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (72,4%) i Kaufland (60,8%), dok jedna polovina preporučuje Konzum (50%). Interspar preporučuje 38,1%, a daljnjih 36,3% preporučuje Plodine. Nešto manje od jedne trećine preporučuje Spar (32,6%). Značajno manji broj preporučuje ostale lance.
Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer ima Tommy, kojeg preporučuje više kupaca nego što ga posjećuje. Od ostalih lanaca najveći udjel imaju KTC, Kaufland, Lidl i Interspar.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U siječnju 2021. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 400 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.