Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost – indeks Kauflanda iznosi 0,32, Konzuma 0,31 te Lidla 0,30
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (79,2%) i Konzum (73,3%). Daljnjih 62,2% je posjetilo Kaufland, a 57,1% Plodine. Interspar je u prethodna tri mjeseca posjetilo 43,7%, a Spar 42,4% kupaca. Nešto više od jedne petine posjetilo je Tommy i Eurospin dok ostale trgovačke lance posjećuje 20% i manje od 20% kupaca.
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat – svaki lanac je mjesto najčešće kupnje za petinu kupaca. Plodine najčešće posjećuje 11,1% kupaca dok ostale trgovačke lance najčešće posjećuje manje od 10% kupaca.
Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost.
Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Kaufland, Konzum i Lidl, nešto niži Tommy i Plodine dok podjednaku razinu lojalnosti imaju ostali trgovački lanci izuzev Eurospina, koji ima 4% lojalnih kupaca.