Održana 16. Progressive konferencija!

Foto: Luka Smuk

PRVACI RETAILA: INOVACIJE, BRENDING, PRODAJA!

U zagrebačkom hotelu Esplanade 8. svibnja održana je 16. godišnja PROGRESSIVE FMCG/RETAIL KONFERENCIJA koja je izazvala ogroman interes te Smaragdnu dvoranu ispunila do posljednjeg mjesta. Zanimljivi predavači održali su inspirativna predavanja te u potpunosti ispunili očekivanja i organizatora i sudionika.

Ove godine svoja znanja i iskustva s nama su podijelili: Srečko Debelak (Senior Director, A.T. Kearney); Kristian Anić Kaliger (Client Manager, Nielsen); Maja Ljubičić (Manager Reduced Risk Products, Philip Morris); Ivan Buljan i Luka Čiča (Senior Sales Manageri, Infobip); Vjekoslav Matoić (konzultant za poslovna rješenja, IN2); Željka Čošić (Marketing Manager, Tetra Pak); Tomislav Peras (Voditelj prodaje i marketinga, PIS); Ivana Validžić (Head of strategy and business development, Brigada); Boris Šurija (CEO, Behave); Davor Hero (Direktor prodaje i marketinga, LogIN); Dario Blažeković (Managing Partner, Adria Price Management); Krešimir Jusup (Savjetnik za prodaju poslovnim korisnicima, HT); Mitja Pirc (Director Management Consulting, Deloitte) i Luka Swiatek (European Engagement Manager, Toshiba).

Na ovogodišnjoj Progressive FMCG/RETAIL konferenciji saznali smo u kojoj su mjeri demografske promjene utjecale na strukturu potrošača; na koji način tehnologija i inovacije utječu na njihovo ponašanje; jesu li povećana očekivanja vezana za sigurnost i sljedivost hrane; tko drži primat kad je u pitanju ekonomska moć u svijetu; jesu li proizvođači i trgovci iskoristili promjene nastale starenjem populacije, rastom multikulturalnih društava i polarizacijom bogatstva s jedne, te polarizacijom kupaca s druge strane…

Saznali smo kakva je danas situacija vezana za formate trgovina i njihov tržišni udio (veliki lanci s jedne i convenience trgovine s druge strane); koliki je utjecaj e-trgovine i kako što bolje razumjeti i prilagoditi se potrebama i navikama potrošača; na koji način je razvoj tehnologije utjecao na (nove) potrebe potrošača; koje su se nove kategorije proizvoda pojavile u posljednjih nekoliko godina na tržištu maloprodaje, što je utjecalo na njihovo kreiranje i kakve su tendencije …

Govorili smo i o tome kako je tehnološki napredak omogućio transformaciju proizvoda koji predstavljaju bolju alternativu pušenju te kako je taj revolucionarni proizvod, koji sudjeluje u pokretanju sasvim nove kategorije u duhanskoj industriji, potaknuo i internu transformaciju unutar tvrtke koja uključuje primjenu novih metodologija razvoja proizvoda i aktivnosti.

LINK NA FOTOGALERIJU NA FACEBOOK STRANICI PROGRESSIVA

Na konferenciji smo saznali i kako povećati angažman kupaca omni-channel pristupom, a razgovarali smo i o komunikacijskim izazovima s kojima se tvrtke danas susreću te o načinima kojima se mogu istaknuti na tržištu. Predstavljen je niz praktičnih savjeta i kanala komunikacije specifičnih za retail, a koji se kroz određene platforme mogu koristiti na jednostavan način….

Predstavljeno je i rješenje namijenjeno distributivnim tvrtkama koje je izvrstan alat za upravljanje marketinškim aktivnostima, a koje obuhvaća budžetiranje, nadzor, obračun te operativno praćenje marketinških aktivnosti; osigurava transparentnost i smanjen vremenski angažman svih sudionika, praćenje realizacije i stvarnih učinaka aktivnosti te kontrole po razinama odgovornosti u procesu i koji kroz definirani work flow služi kao osnovni alat koji povezuje voditelje robnih marki i voditelje ključnih kupaca.

Između ostalog, saznali smo i kako uspješno upravljati trgovinom, tj. kako razumjeti što od nas očekuju kupci i koji su današnji trendovi u fizičkoj trgovini….

Konferenciju su sponzorski podržale tvrtke: HT; IN2; EDITEL ADRIA; TETRA PAK; MEGATREND POSLOVNA RJEŠENJA; TOSHIBA; LOGIN; INFOBIP; PIS; DALMACIJAVINO (PIPI); KTC; HIPP; DUKAT; ORBICO; DR. OETKER; PERUTNINA; FRANCK; JAMNICA; PODRAVKA; PPD CROATIA i BOLTON (s brendovima RIO MARE, WC NET, UHU, BOROTALCO).

Partneri ovogodišnje konferencije bile su tvrtke: NIELSEN; A.T. KEARNEY; PHILIP MORRIS ZAGREB; DELOITTE; ADRIA PRICE MANAGEMENT; BEHAVE; BRIGADA i PRESS CLIPPING.

Detaljni izvještaj o konferenciji pročitajte u svibanjskom izdanju časopisa PROGRESSIVE.

Još jednom najljepše zahvaljujemo svim sudionicima i sponzorima te vas pozivamo da nam se pridružite i dogodine!