Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju ostvarila neto dobit od 90,6 milijuna kuna, što je rast od 7,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani, objavili su iz te kompanije.
Prihodi od prodaje ostvareni su u iznosu od 1,4 milijarde kuna, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 11,3 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 179,8 milijuna kuna, što je 7,1 posto više nego u prvom kvartalu lani, a sličan rast od 7,2 posto ostvarila je i neto dobit koja iznosi 90,6 milijuna kuna.
Početak godine obilježilo je izbijanje ratnog sukoba u Ukrajini, no prodajom brenda dječje hrane Bebi u 2021., Atlantic Grupa je, kako navode, značajno smanjila izloženost u Rusiji i na ostalim ZND tržištima te ratna zbivanja nemaju izravan materijalno značajan utjecaj na poslovanje kompanije.
“Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2022. ostvarila značajan rast prihoda i profitabilnosti, unatoč svim izazovima s kojima se suočavamo”, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Rast prihoda, kako je kazao, primarno je odraz odličnih prodajnih rezultata vlastitih i principalskih brendova, zahvaljujući boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima i popuštanju protupandemijskih mjera, posebno u HoReCa kanalu.
Dio porasta prihoda odnosi se također na dizanje prodajnih cijena zbog značajnog poskupljenja ključnih sirovina, pakirnog materijala, energenata i usluga, naveo je.
Iz Atlantica navode kako je najveći rast od 22,7 posto ostvarilo strateško poslovno područje “pića”, čiji je vodeći brend Cedevita, dok je ljekarnički lanac Farmacia ostvario rast od 20,6 posto, a dvoznamenkastim stopama od 15,1 posto raslo je i strateško poslovno područje “kava”.
S prodajom u iznosu od 285,8 milijuna kuna i nosećim brendovima Grand kafa i Barcaffe, kava se ističe kao pojedinačno najveća kategorija Atlantic Grupe s udjelom od 20,6 posto u ukupnom prihodu.
U distribucijskom poslovanju u prvom kvartalu prednjače Slovenija s rastom od 12,1 posto, Hrvatska s rastom od 11,3 posto i Srbija koja je rasla 10,7 posto. Principalski brendovi u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe sudjeluju s 26,9 posto, vlastiti brendovi sa 62,7 posto, a Farmacia čini 10,4 posto prihoda od prodaje.
Od važnijih korporativnih događanja iz Atlantica ističu da je Nadzorni odbor kompanije u siječnju proširen s dotadašnjih sedam na devet članova. (Hina)