Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 36,5 milijuna eura što je rast od 1,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestili su iz te kompanije.
Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ostvarila prihod od prodaje 721,6 milijuna eura, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 15,5 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 3,5 posto i iznosi 73,1 milijuna eura, dok je neto dobit rasla 1,7 posto, na 36,5 milijuna eura.
“U još uvijek nestabilnom i izazovnom okruženju, Atlantic Grupa je ostvarila snažan rast prodaje u svim segmentima te na svim važnijim tržištima”, izjavio je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi. “Odlični prodajni rezultati su, unatoč i dalje visokim troškovima sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata, ali i značajnom porastu plaća, omogućili rast profitabilnosti”, kaže Tedeschi.
Najveći rast prihoda od prodaje od 30,7 posto, na 87,3 milijuna eura, ostvarilo je strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano. Slijedi SPP Piće s nosećim brendom Cedevita, koje se može pohvaliti uspješnim lansiranjem novih Cedevita vitaminskih voda i rastom od 19,4 posto, na 82,2 milijuna eura te Poslovno područje (PP) Donat s rastom od 12,1 posto, na 27,5 milijuna eura.
Među distribucijskim područjima prednjače Sjeverna Makedonija s rastom od 19,9 posto, na 41,8 milijuna eura prihoda od prodaje, Hrvatska s rastom od 19 posto, na 187,6 milijuna eura i Srbija s rastom od 16,5 posto, na 169,1 milijun eura.
Iz Atlantic Grupe podsjećaju da su u prvih devet mjeseci uspješno pokrenuli rad dviju solarnih elektrana na svojim lokacijama – centralnom logističko distribucijskom centru Zagreb i na proizvodnoj lokaciji u Rogaškoj Slatini.
U svibnju je Atlantic predao obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, a zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.
U području distribucije, ranije je s Grupom Podravka dogovorena suradnja koja podrazumijeva Atlanticovu distribuciju Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, uz istovremenu Podravkinu distribuciju Atlanticovog asortimana na tržištu SAD-a.
Osim toga, u Sloveniji je ostvaren značajan iskorak u razvoju poslovanja suradnjom s novim principalom Haleon (Sensodyne, Corega, Parodontax, Aquafresh), dok je u Skoplju dugoročni razvoj zajamčen zaključenjem 12 milijuna eura vrijedne investicije u novootvoreni logističko distribucijski centar. (Hina)