Istraživanja pokazuju da više od polovine ukupnog broja svjetskog stanovništva ima barem jednog kućnog ljubimca te da se tijekom pandemije taj broj dodatno povećao što se odrazilo na potražnju hrane za kućne ljubimce
Posljedice pandemije i zatvaranja negativno su utjecale na mnoge svjetske industrije, ipak postoji mali broj onih koji su u to najzahtjevnije doba prosperirali. Povećana potražnja u vrijeme „lockdown-a“ za hranom i dodatcima za kućne ljubimce odrazila se i na poslovanje Pet Network grupe koja bilježi konstantan rast – trenutno posluje na pet tržišta (Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bugarska i Rumunjska), a u 160 trgovina radi više od 1500 zaposlenika među kojima i 100 veterinara posvećenih dobrobiti životinja.
„Pet centar nije samo trgovina u kojoj kupujete hranu za životinje. To je mjesto u kojem naši kupci mogu uvijek dobiti potpuno personaliziranu uslugu, savjete i prijedloge naših prodavača i veterinara. Važno nam je da se u našem prostoru jednako dobro osjećaju i ljubimci i njihovi vlasnici i ponosni smo što je naša predanost prepoznata na pet europskih tržišta“, naglasio je Tim Terva, izvršni direktor Pet Network grupe.
Od ove godine, Pet Network grupa ima novi tim pod vodstvom Tima Terva. Gospodin Timo ima više od 15 godina iskustva u maloprodaji, uključujući i dugogodišnju karijeru u Lidlu na mjestu regionalnog direktora strateški važnog talijanskog tržišta. Zatim je radio u Musti grupi, vodećoj skandinavskoj maloprodajnoj kompaniji za hranu i dodatke za kućne ljubimce. U njegovom timu su i Neda Vuk, glavna izvršna direktorica za Hrvatsku, Srbiju i Bugarsku za Pet centar i Maxi Pet, potom Adriana Mateescu, glavna izvršna direktorica za Rumunjsku za Maxi Pet i Animax. Borut Magister glavni je izvršni direktor za Sloveniju, a CFO je Martina Babić.
”Investiramo u sva postojeća tržišta kroz program brze ekspanzije. Imamo snažnu prisutnost u regiji i sada je pravo vrijeme da uložimo u daljnji razvoj. Do kraja 2025. godine planiramo otvoriti 100 novih lokacija kako bismo zadovoljili rastuću potražnju proizvoda za kućne ljubimce. Istovremeno ulažemo i u digitalni razvoj – naše kupce ne kategoriziramo kao kupce u trgovinama ili online kupcima. Umjesto toga razvijamo svoje poslovanje kako bismo našim klijentima služili iz tzv. perspektive omnikanala, u kojem su svi postojeći kanali integrirani”, istaknuo je Terva.
Nakon pandemije, kupci ponovno žele mogućnost osobnog dolaska u trgovinu, dobivanja profesionalnih savjeta u svakoj fazi života njihovih ljubimaca. Stoga, ne iznenađuje činjenica da se velik broj kupaca vratio u trgovine.
Pet centar, vodeći domaći proizvođač i distributer hrane i ostalih potrepština za kućne ljubimce, djeluje u sklopu Pet Network grupe i već 23 godine osigurava ne samo najbolju ponudu hrane i svih ostalih potrepština za kućne ljubimce, već njihove trgovine osiguravaju savjete vrhunskih veterinara, veterinarske ljekarne te online trgovinu Click & Collect koja nudi dostavu istoga dana što je, prema mišljenju novog izvršnog direktora Grupe, Tima Terva izuzetno važan segment poslovanja koji planiraju dodatno usavršavati u skladu s potrebama modernih kupaca.
U Hrvatskoj, Pet centar ima deset trgovina u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Puli i Splitu.