Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,5%) i Konzum (74,4%). Dvije trećine kupaca posjetilo je Plodine, a 62,9% Kaufland.
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,5%) i Konzum (74,4%). Dvije trećine kupaca posjetilo je Plodine, a 62,9% Kaufland.
Interspar je u prethodna tri mjeseca posjetilo 46,3%, a Spar 43,1% kupaca. Nešto više od jedne petine posjetilo je Tommy i Eurospin dok ostale trgovačke lance posjećuje manje od 20% kupaca.
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat – svaki lanac je mjesto najčešće kupnje za petinu kupaca. Plodine najčešće posjećuje 9,4% kupaca dok ostale trgovačke lance najčešće posjećuje manje od 10% kupaca.
Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost. Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Kaufland, Konzum i Lidl, nešto nižu Tommy i Plodine.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku koji u lipnju 2022. obuhvaća 400 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.