33% – u manje od tri mjeseca do broj 1 shopping aplikacije u Hrvatskoj

Josip Muller

Mobilna aplikacija 33% s pregledom akcijskih popusta na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, koja je započela s radom i promocijom na hrvatskom tržištu početkom svibnja ove godine, postala je do kraja srpnja broj 1 aplikacija za mobilne telefone u kategoriji besplatnih aplikacija za kupovinu u Hrvatskoj!

Podatak je to koji prikazuje ranking najpopularnijih aplikacija 31.7. na Trgovini Play (Android uređaji) i App Store (I phone uređaji) – s kojih se ova aplikacija može skinuti te potom koristiti od strane zainteresiranih korisnika, koji je očito jako puno.  Ova je aplikacija tako u popularnosti pretekla sve aplikacije pojedinih maloprodajnih lanaca te tako dodatno potvrdila rezultate istraživanja zbog kojih je i lansirana – a to je da čak 99% kupaca preferira podatke o promocijama omiljenih proizvoda imati na jednome mjestu.

„Jako smo zadovoljni s nevjerojatnim rastom broja korisnika te činjenicom da je korištenje naše aplikacije iznad naših najoptimističnijih predviđanja. To dokazuje da su naše jedinstvene značajke aplikacije poput personaliziranog iskustva i kreiranja liste omiljenih proizvoda, prepoznati od strane korisnika koji su je odlučili instalirati na svoje mobilne telefone i aktivno je koristiti.Također je očito da je naše korisničko iskustvo jednostavne pretrage i vidljivog prikaza traženih proizvoda na akciji prepoznato od strane velikog broja zadovoljnih korisnika. Vrlo je vjerojatno da je i situacija s rastućom inflacijom i divljanjem cijena u maloprodaji pridonijela takvoj popularnosti naše aplikacije, jer s njom ljudi mogu sada na jednom mjestu vrlo jednostavno i pregledno naći i loviti akcijske ponude svojih omiljenih i najčešće korištenih proizvoda te tako ostvariti značajne uštede u odnosu na sve veće redovne cijene na maloprodajnim policama“, ističe Josip Muller, jedan od autora aplikacije.

U doba velikog rasta cijena i smanjene kupovne moći, aplikacija kao što je 33% predstavlja definitivno vrlo koristan alat za potrošače – da putem njega barem djelomice pokušaju ublažiti efekte galopirajuće inflacije. To se jasno može vidjeti i po tome kojom brzinom i stopom rasta je ova inovativna aplikacija prihvaćena od strane korisnika u Hrvatskoj.